Avatar billede sanded Nybegynder
04. maj 2003 - 15:52 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Butterfly Kniv..

Hejsa, jeg sad lige og tænkte på om i kender nogle forretninger hvor man kan købe Butterfly knive.

Helst Links :)

MvH Sanded
Avatar billede duesjov Nybegynder
04. maj 2003 - 16:01 #1
Nu er det jo sådan at butterfly knive vidst nok er forbudte i danmark, men man kan jo selvfølgelig godt finde dem, bare ikke i de registrerede forretninger :-)
Avatar billede sanded Nybegynder
04. maj 2003 - 16:02 #2
Kender du evt nogen steder hvad man få fingre i dem? jeg er nemlig vild med de knive og ville være glad hvis jeg ejede en :)
Avatar billede fcs Novice
04. maj 2003 - 16:07 #3
Den slags ulovligheder hører ikke hjemme herinde. Luk spørgsmålet omgående!

FCS/Coadmin
Avatar billede tangveje Nybegynder
04. maj 2003 - 16:18 #4
Du skal have en tilladelse til at eje den slags, og for at få en tilladelse vil jeg tro du skal du henvende dig hos politiet. Hvis du får en tilladelse som samler, må bladet dog ikke være skarpt, og kniven må selvfølgelig ikke bruges uanset hvad. Men som FCS siger, må vi ikke fortælle dig hvor de kan købes, om du har en tilladelse eller ej.
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 16:43 #5
Hvordan pokker kan man finde på at stille den slags spørgsmål :))

Lrd
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
04. maj 2003 - 19:55 #6
jeg har 9 stk. af dem :D
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 20:02 #7
Gør det sq ikke mere lovligt!!
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2003 - 21:50 #8
uddrag af våben loven selv om der står at du kan få tilladelse (så giver de dem ikke)

Blank-, slag-, stik-, stød-, el- og sprayvåben samt kemiske våben mv.

§ 14. Det er forbudt uden tilladelse fra politimesteren (politidirektøren) at erhverve, besidde, bære eller anvende:

1) skarpe våben eller stikvåben, hvis klinge overstiger 12 cm,

2) knive med tværstillet greb beregnet til stød (push daggers),

3) springknive og springstiletter,

4) faldknive og faldstiletter,

5) enhåndsbetjente foldeknive (hurtigtræksknive) og foldeknive med todelt skæfte, hvis klinge kan foldes ud ved brug af en hånd (butterflyknive),

6) kårdestokke og andre tilsvarende skjulte våben,

7) slag- eller stødvåben, herunder knojern, totenschlægere, gummiknipler og lignende,

8) våben, der er beregnet til at virke lammende, bedøvende eller blændende ved udladning af elektrisk strøm,

9) kastestjerner, kasteknive og lignende og

10) spraydåser til selvforsvarsbrug, herunder tåregasampuller, -spraydåser og -patroner.

    Stk. 2. De våben mv., der er nævnt i stk. 1, må kun overdrages til andre eller overlades til andre, hvis erhververen eller modtageren foreviser fornøden tilladelse fra politimesteren (politidirektøren).
Avatar billede sanded Nybegynder
05. maj 2003 - 13:07 #9
Takker til alle jer som har svaret!

Og til dig Admin, synes jeg det er underligt at det hedder fri debat og man så ikke må spørge! Og det er squ IKKE ulovligt at spørge, måske at købe, men squ ikke at spørge, men jo.. jeg skal nok lukke spørgsmålet...
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:45 #10
luk røven det intet er ulovlig når man har en tilladelse og det kan lade sig gøre.
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:47 #11
fuck jer jeg har håndgranater og en kæmpe pik
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:47 #12
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:48 #13
rhehrehrerere
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:48 #14
fdhfdfdhd
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:48 #15
tdhdfhdfhd
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:48 #16
dø i fede svin
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:48 #17
knep jeres hund
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:49 #18
dette er spam så luk
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:49 #19
slet min bruger og dø i fede røvslikkere
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:49 #20
jar ka ik stav
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:49 #21
luder pik fisse homo sex lol pik pik pik
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:50 #22
luk siden
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:50 #23
admin so
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:51 #24
opsøger dræber og knepper jeres døde hunde mennesker
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:51 #25
dhdfhdf
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:51 #26
fdhfdhfddf
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:51 #27
har en atombombe............................................................................................... døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø i fede idioter
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:53 #28
de ka købes i fakta for en 5 på 5 min
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:53 #29
betjener min pik med en hånd
Avatar billede peter1224 Nybegynder
13. september 2010 - 12:55 #30
hjdfhdhdfhfdhdffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffdgjkfdhgjfdjkhgkjfdjkghkjfdhgkjfdhkugfjhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyiuhgiofuhiogfuhioufgoiuhiogfuoihfuhgfuiuhiofguhiofguiohufgoihgfoiuhgfoihiogfuoihgufgoiuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii