Avatar billede dj-freeman Nybegynder
04. maj 2003 - 14:43 Der er 12 kommentarer

Til admin!

Hej Admin!
Hvorfor kan jeg ikke se mine spm som jeg har oprettet, jeg kan heller ikke se noget hvis jeg forekspel søger på noget !

Gide rud ikek rette det hurtigs muligt ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 14:56 #1
Det er fordi du er deaktiveret!
Og btw forkert kategori .

(hmm gad vide om kan overhoved kan se det her)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
04. maj 2003 - 14:58 #2
Jeg kan godt se dte !! Men why er jeg Deaktiveret ??
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 15:12 #3
Du har vel "dummet" dig...
Avatar billede fcs Novice
04. maj 2003 - 16:06 #4
Du er deaktiveret fordi du ikke har besvaret den henvendelse du fik i http://www.eksperten.dk/spm/328111

Du fik henvendelsen d. 19/3 og blev deaktiveret d. 9/4 - dvs. næsten en måneds frist.

I den mellemliggende periode har coadmins to gange sendt mails til dig for at få dig til at reagere. Det har du ikke gjort og derfor er du deaktiveret. At du så kan kommentere og oprette dette spørgsmål er meget mærkeligt.

FCS/Coadmin
Avatar billede ms20 Nybegynder
04. maj 2003 - 16:06 #5
lytter lige med :)
Avatar billede fcs Novice
04. maj 2003 - 16:08 #6
ms20>> DU behøver ikke at skrive noget - bare klik på udfør uden at skrive noget i boksen, så får du mails når der sker noget i spørgsmålet ;-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 16:10 #7
Ja det er mærkeligt.
Det er der også andre deaktiverede som har gjort for nylig.
I den mail som man modtager fra mailroboten når en deaktiveret kommenterer står der bare: "har kommenteret spørgsmålet:"
altså uden noget navn.
Avatar billede kenp Novice
04. maj 2003 - 21:53 #8
og så kan man undre sig over at en deaktiveret bruger kan kommenter i det hele taget i et sprøgsmål!
Avatar billede fromsej Praktikant
04. maj 2003 - 22:04 #9
Ja, det er godt nok underligt.
Hvad er så formålet med en deaktivering?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
05. maj 2003 - 09:24 #10
Okey!! Har skrevet noget i det gamle spm nu hvorfor at jeg lukkede og hvorfor at jeg ikke svarede!! Men syntes fandme at det er en lamde grund når jeg ikke fik det jeg søgte efter!! Men det vil vel sige at jeg EXP er lukket for mig!! Jamen exp's Coadmin de er da rigtigt gode! hold da kæft jaja det er ret færdigt jg har ikke engang haft mulig hed for at vide at jeg var anmeldt fordi for ikke de der breve og slet ikek på den mail jeg bruger nu fordi det er ikke den sammem mere !!
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. maj 2003 - 14:25 #11
Så skulle du nok ha' ændret emailen da du fik en ny.
Det gøres her:
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=1
(hvis du ellers kan komme der ind)
Avatar billede fcs Novice
05. maj 2003 - 17:08 #12
Dj-Freeman>> Nu var det ikke mig der deaktiverede dig, men hvis du ændrer på din mailadresse så vi ikke kan komme i kontakt med dig, kan det da aldrig være vores problem. Har du klager, vil jeg anbefale dig at henvende dig til info@eksperten.dk - her kan du få kontakt til Admin, som vil vurdere  sagen.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin