Avatar billede wasabi Nybegynder
04. maj 2003 - 11:50 Der er 8 kommentarer

united dvd player 3052 - og hauppauge wintv pci kort -

Hvordan får man ens dvd afspiller af mærket united til at fungere med ens tvkort fra hauppauge
s video ledningen er sat i fra dvd til tvkortet!
og der er installeret et grafikkort til pcen med 64 mb ram!
Det eneste der kan ses, når der puttes en dvd i united afspilleren er sorthvid og som om
billedet er dobbelt ?

-
En har fortalt noget om at det er forbi
det er macrovision der er blevet aktiveret....det er en kopibeskyttelse der er på DVD afspillere så man bl.a. ikke kan spille DVD'er direkte over på Videobånd....
-

Men jeg skal ikke kopiere noget, men kun afspiller det på
dvd via tvkortet til pcens skærmkort via s-video kablet som jeg benytter! Det må da kunne lade sig gøre ??
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2003 - 13:46 #1
Kun hvis den er Macrovisionfri. DVD afspilleren kan jo ikke se om modtageren er en videomaskine eller et TV-kort.

Alternativt kan man købe en boks der fjerne Macrovision, men min erfaring er at den er ligeså dyr som en ny DVD afspiller.
Avatar billede wasabi Nybegynder
06. maj 2003 - 01:34 #2
el barto - det har intet med det at gøre !
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 10:51 #3
wasabi> jo, det har netop med præcis det at gøre. Og tor mig, jeg ved hvad jeg snakker om :)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 10:51 #4
tor = tro
Avatar billede norbert Nybegynder
17. maj 2003 - 20:50 #5
Har du prøvet med composite-ledning? (de små phonojacks). Det kunne tyde på, at dine indstillinger ikke er helt rigtige. Din indgang skal indstilles til S-video-indgang, ellers kan billedet godt se ud som du beskriver.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. juni 2003 - 17:35 #6
Lukketid?  :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
11. juli 2003 - 11:03 #7
Mon ikke det var på tide, at du fik lukket spørgsmålet?
Norbert.  :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 08:43 #8
HALLOOO!?!