Avatar billede silversand.dk Nybegynder
03. maj 2003 - 20:29 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

arbejde

Jeg er en fyr på 16 der går på efterskole som mangler nogle penge...

Jeg har hørt fra en af mine venner at man kan arbejde på nettet, ved f.eks. at få tilsendt noget data man skal bearbejde om natten på sin comp.

Hvis der er nogen der kender en site hvor man kan finde sådan noget arbejde ville jeg blive meget glad.
Det behøver ikke lige at være data der skal bearbejdes, men bare det er over nettet.

- MvH Silversand.dK
Avatar billede melao Nybegynder
03. maj 2003 - 20:38 #1
Det er vidst mere konkurrence betonet, end at du egentlig for en timeløn for det.
SETI @ Home har sådan et projekt kørende.
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/
(Mennesker der søger efter liv andre steder).

Hvis det data du beregner viser at der er fundet liv på en anden planet, er du dermed medopdager ex.
Kræftens bekæmpelse køre også sådan noget.

men det korte af det lang er at du ikke tjener nogen store basøre på det.
måske kan du finde noget på www.gratis-ting.dk .

/Casper
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
03. maj 2003 - 21:55 #2
hvordan tilmelder man sig på den hp som du henviste til?
Avatar billede s.stud Nybegynder
08. maj 2003 - 21:02 #3
Du downloader programmet og installerer det.. Hvis du opdager noget, så skal de sq nok selv kontakte dig :)

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/download.html