Avatar billede dirawi Nybegynder
03. maj 2003 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En Hjemmeside til mit netcafe

Hejsa alle venner og veninder herinde.

Vi er en gruppe, som lige har åbnet en netcafe her i Slagelse.

Vi har sådan set brug for at lave en hjemmeside, der indeholder :

· Historie om os
· Vores personale (faciliteter)
· Spil (som vi har)
· Priser
· Support
· Billeder

Har du evt. andre ting som du synes kunne være med, så skriv lige til.

Hjemmesiden må gerne være en lille smule designet, noget der ligner en proffesional side.

Det giver tværtimod 200 Point.
Det vil være en meget stor hjælp.

MVH

DiRAWi
Avatar billede miss-g Seniormester
03. maj 2003 - 18:16 #1
Har I et logo - hvilke farver skal bruges?
Avatar billede miss-g Seniormester
03. maj 2003 - 18:16 #2
Hvad hedder Netcaféen?
Avatar billede e-man Nybegynder
03. maj 2003 - 18:18 #3
Hvis det er en net-cafe må man jo regne med at i tager penge for det, wa så med at hoste op med nogle!
Avatar billede fiscal Nybegynder
03. maj 2003 - 18:20 #4
skal det bare i html så i selv med lethed kan rette i den... eller er det bare designet i leder efter?
Avatar billede fangel Nybegynder
03. maj 2003 - 19:03 #5
vi laver det gerne for en lille sjat penge, se www.desi-dev.dk, point kan man ikke rigtigt bruge til noget her inde...

Morten
Avatar billede dirawi Nybegynder
03. maj 2003 - 21:03 #6
Selve Netcafeen hedder "IT-nisk"

Hvis evt i kan hjælpe mig så send mig en mail, så kan i får mit nummer.

Min mail er armani@mail-online.dk