Avatar billede nsjdk Nybegynder
03. maj 2003 - 16:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Phtml

Nogle der ved hvordan man laver en dynamisk side i phtml altså fks. "index.phtml?side=1"
Avatar billede nsjdk Nybegynder
03. maj 2003 - 16:07 #1
<# CREATE
Avatar billede nsjdk Nybegynder
03. maj 2003 - 16:07 #2
hovsa
Avatar billede melange Nybegynder
03. maj 2003 - 16:12 #3
.phtml er bare en anden endelse end .php, og der er ingen forskel på hvordan du arbejder med .phtml sider, end "normale" .php sider.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
03. maj 2003 - 16:14 #4
Hmm.. 6 'åbne' spørgsmål på 8 dage i alt.. du har travlt ;) Burde du ikke lukke nogle? - bare et godt råd for om 14 dage har du ca 25 'åbne' spørgsmål, hvis man tænker statistisk..
Avatar billede melange Nybegynder
03. maj 2003 - 16:16 #5
og hvis dit webhotel ikke behandler .phtml-filer som standart, kan du bruge samme metode som du fik fortalt her:
http://www.eksperten.dk/spm/347922
Avatar billede schaefner Juniormester
03. maj 2003 - 16:16 #6
http://www.eksperten.dk/spm/347922
Hvis du bare gad at forklare hvad det er du ønsker, så ville det være så meget nemmere at hjælpe. Hvad mener du med dynamisk?
Avatar billede myplacedk Nybegynder
03. maj 2003 - 16:17 #7
melange kom med det svar nsjdk manglede, har lige snakket med ham.
Så smid et svar melange, du har fortjent pointene. :)
Avatar billede nsjdk Nybegynder
03. maj 2003 - 16:23 #8
hmm10 -> Fordi jeg har så mange spgs. er fordi jeg ligger det ud på en wenbside hvor man kan se det
Avatar billede hmm10 Nybegynder
03. maj 2003 - 16:26 #9
Jeg er ikke imod at du opretter mange spørgsmål.. bare rolig ;) Jeg råder dig bare til at lukke dine spørgsmål.. Ellers tror folk bare, at du ikke giver points for deres svar.. og det betyder, at der ingen hjælp er og det kan man jo ikke have.. ;)