Avatar billede smolf Nybegynder
22. august 1999 - 11:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kører jeg et program med en command button ?

Jeg skal kører et program med en knap
Jeg har prøvt:
Run = App.Path & "\icq\icq.exe"
Shell = App.Path & "\icq\icq.exe"
men ingen af dem virker :O(
Avatar billede smolf Nybegynder
22. august 1999 - 13:39 #2
Der er ikke noget der jeg kan bruge !!!
det virker ikke med App.Path !!!
Avatar billede junior Nybegynder
22. august 1999 - 13:56 #3
Prøv med

Shell(app.path &"\icq\icq.exe")
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. august 1999 - 14:11 #4
>>DET GØR DET DA, du burde læse nogle bøger om VB, da du må være HELT amatør, når du ikke ved det
Avatar billede smolf Nybegynder
22. august 1999 - 14:17 #5
Jeg KAN ikke bruge det, og sådan er det !!!
Det der kan bruges --> Shell(app.path &"\icq\icq.exe")
så simpelt skal det være
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. august 1999 - 14:23 #6
Den kan det samme som Shell(app.path &"\icq\icq.exe") + en del mere, bedre, hurtigere, men koden er måske for svær for dig
Avatar billede smolf Nybegynder
22. august 1999 - 16:49 #7
Ja, men har jeg nogen sinde sagt jeg er prof ???
Men eksperten er måske ikke for begyndere ????
Avatar billede brian Nybegynder
22. august 1999 - 17:36 #8
Send mig din e-mail, så skal jeg sende et lille program der demonstrerer brugen.

MVH

Brian
brian.schomacker@get2net.dk
Avatar billede smolf Nybegynder
22. august 1999 - 19:55 #9
Jeg har ikke brug for det !!!
Avatar billede mikker Nybegynder
23. august 1999 - 15:36 #10
Du har da den blideste og mest elegante måde at takke for hjælpen på.
Bliv ved med det, så er jeg sikker på du nok skal få en _masse_ hjælp fremover. :-)
Avatar billede smolf Nybegynder
23. august 1999 - 16:03 #11
men koden er måske for svær for dig <-- er det måske måden at svare igen på hvis ens svar ikke kan bruges ????
hvis det er den type svar jeg får vil jeg hellere undvære hjælp !!!!
Avatar billede brian Nybegynder
23. august 1999 - 23:16 #12
Jeg kan fandme ikke mindes at jeg på nogen måde har været nedsættende over for dig - tværtimod har jeg tilbudt at fremsende materiale til dig !!!!!!
Avatar billede smolf Nybegynder
24. august 1999 - 00:09 #13
Læs højere oppe - ved godt det ikke er dig
Avatar billede brian Nybegynder
24. august 1999 - 20:56 #14
Muligt - men det var sgu' da mig der fik en på hovedet !!!
Avatar billede smolf Nybegynder
24. august 1999 - 21:43 #15
Bla Bla Bla.........
Er det de 100 point du vil have kan du da godt få dem !!!
Avatar billede brian Nybegynder
24. august 1999 - 23:22 #16
Du kan beholde dine point og din latterlige indstilling. Og så håber jeg at du en dag får brug for hjælp og alle som har overværet din attitude ignorerer dig.

Slut
Avatar billede smolf Nybegynder
24. august 1999 - 23:38 #17
Min latterlige indstilling ???
Jeg spørger om hjælp - og der er en der prøver, og det er osse fint nok - men skal man bare rakkes ned fordi man ikke er prof. ??? Åbenbart !!!
Og hvis jeg havde noget at bruge den kode til ville jeg måske tage imod den.
Men hvorfor skulle jeg sidde og læse meter kode igennem som jeg ikke kan bruge/finde ud af - hvis det kan laves på en måde der 100x nemmere og simplere og som JEG finde ud af........