Avatar billede spirevip Nybegynder
03. maj 2003 - 12:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

setdebug.exe

Når jeg går ind i på C-drevet og derefter Windows så finder jeg en fil/program som hedder SETDEBUG.EXE hvad betyder det? og hvad gør den?.

Skal den være slået fra eller til?, kom nemlig til at trykke på den,jeg troede det var noget snavs ,da den har et bamseikon.
Avatar billede donwang Nybegynder
03. maj 2003 - 12:55 #1
Du skal bare lade den være...
Avatar billede fromsej Praktikant
03. maj 2003 - 12:57 #2
Det er en Javadebugger, du har sikkert ikke noget at bruge den til, men den skal være der.
Det er IKKE en virus.*S*
Avatar billede spirevip Nybegynder
03. maj 2003 - 13:10 #3
Men skal den være slået fra eller til?.
Jeg kom nemlig til at aktivere programmes, og fik ikke fat i om jeg havde ændret på indstillingen af den.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. maj 2003 - 13:14 #4
Det tror jeg nu ikke der sker en hel masse ved.
Du kan jo prøve at køre en MSconfig, og se om det er aktivt.
Hvis det er, kan du prøve at genstarte og gøre det samme igen.
Avatar billede spirevip Nybegynder
03. maj 2003 - 13:17 #5
Ok takker.