Avatar billede ro Nybegynder
03. maj 2003 - 09:55 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se billeder på siderne i Frontpage efter udgiv til pc'en

Jeg har i et stykke tid, redigeret min hjemmeside online med Frontpage og har af den grund ikke haft hjemmesiden liggende på computeren.
Jeg har nu udgivet mit websted fra serveren til min computer, fordi jeg havde tænkt mig at lave hjemmesiden i Frontpage og derefter udgive de ændrede sider - i stedet for kun at redigere online.

Når jeg åbner siderne, jeg har importeret, er det ikke alle billederne, jeg kan se. Nogle billeder bliver kun vist som en tom firkant. Der er ingen problemer med at se billederne på Internettet, de linker rigtigt! Når jeg tjekker billedkilde på de tomme firkanter, på siderne jeg har hentet, kan jeg se at stien er helt rigtig, men jeg kan altså ikke se billederne. Jeg kan ikke regne ud, hvorfor jeg ikke kan se billederne. Jeg tør, at den årsag ikke begynde med at redigere hjemmeside på pc'en og kun udgive ændrede sider, hvis det så ender med, at man også kun kan se tomme firkanter på hjemmeside på nettet.
Avatar billede danskweb Nybegynder
03. maj 2003 - 10:16 #1
Grunden er, at du ikke har billederne liggende på din computer. Frontpage kan ikke hente billederne fra nettet og så vise dem. Men du kan uden problemer bare rykke rundt på de tomme firkanter, de skal nok blive til billeder igen når de kommer på nettet.

Prøv evt. med et billede først.

Mvh. Peter
Avatar billede ro Nybegynder
03. maj 2003 - 11:31 #2
Hej Peter
Jeg har importeret hele min hjemmeside fra serveren også billederne, så alle billederne ligger også på computeren, men der er nogle billeder, der kun bliver vist som tomme firkanter, selvom de har den rigtige sti. Nogle billeder kan jeg godt se, når siden bliver åbnet i Frontpage, så det undrede mig, at jeg ikke kan se alle, når billederne ligger som de skal.
Avatar billede danskweb Nybegynder
03. maj 2003 - 11:38 #3
Hmm.. Altså du har hele siden nede på din PC, vil ændre i den, for derefter at smide alt sammen på nettet igen, og overskrive resten? Har jeg forstået det rigtigt?
Avatar billede danskweb Nybegynder
03. maj 2003 - 11:39 #4
Og overskrive, den side der ligger der nu.
Avatar billede ro Nybegynder
03. maj 2003 - 12:34 #5
Jeg har tænkt mig at redigere hjemmesiden på computeren og så for efter tiden uploade ved at bruge: udgiv ændrede sider, men er lidt bange for det, fordi jeg ikke kan se alle billederne på siderne, som jeg har importeret til min computer (gennnem udgiv web til pc)
Jeg fatter det ikke, når billederne ligger rigtigt, både på serveren men selvfølgelig også på computeren, der jo er helt identisk med det på serveren.