Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
23. november 2000 - 08:35 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Zerozone.dk

Hvad syntes i om designet på min nye side???
(siden er ikke færdig...så kun designet)

http://zerozone.dk
Avatar billede mulle Nybegynder
23. november 2000 - 08:38 #1
jeg ville fjerne det banner du har i bunden. og rykke det hele ind på midten.... men ellers et ok design :-)
Avatar billede powell Nybegynder
23. november 2000 - 09:23 #2
Jeg ville lave nogle mere markerede margins, da hele siden ellers er skæv, i en stor opløsning.

Men ellers er det en spændende side du har, den fortæller mange ting udfra designet i sig selv, den er langt fra pæn i den positive retning.
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 14:43 #3
\"vi taler om.\" der skal du nok bruge <BR> til at lave mellemrum med, det ser lidt sjovt ud at det står så langt under den tekst den hører til (nederst på forsiden).

Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
23. november 2000 - 16:21 #4
Skala fra 0-13
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 16:35 #5
10 men hvad har den lille pokemon-agtige oige ude til venstre med det hele at gøre?
Avatar billede powell Nybegynder
23. november 2000 - 16:40 #6
10@13
Avatar billede fuxi Nybegynder
23. november 2000 - 17:34 #7
9@13
Lidt kritik:
- Designet tilter ude i højre side når man kører op i en høj opløsning.
- Som der allerede er nævnt er det lidt underligt med din hantai figur ude i venstre side.

Ellers et temmelig godt design :0)
Avatar billede main Nybegynder
23. november 2000 - 17:55 #8
Det er ikke en pokemon figur!!! :)
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
23. november 2000 - 18:11 #9
>>fuxi
- ja jeg ved godt der er nogle problemer når man kommer op i for høj opløsning, men jeg ved ikke rigtig hvordan man kan ordne det...nogen forslag.
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2000 - 22:09 #10
main>>>> Nu må jeg indrømme at Pokemon ikke er det jeg går mest op i.... men det ligner sådan en lille størrelse som jeg ville forbinde med en pokemon figur :)
Avatar billede fico Nybegynder
26. november 2000 - 20:57 #11
Ok...designet er meget flot, af både den grafiske form og selve opbygningen af siden.
Og et hurtigt smut på HTML koderne så, flot opbygning.
MEN !!!
Jeg tror du har bygget siden i 800x600 for i 1024x768 er der et STORT sort tomrum under banneret og banneret er ikke centeret gi den en align=\"center\".
Ellers 10@13.
Hvis fejlene bliver rettet!
Avatar billede fico Nybegynder
26. november 2000 - 20:57 #12
Ellers kun 8@13
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. november 2000 - 21:01 #13
Er det bare mig eller lyder det her forkert..????

ZeroZone.dk er den ultimative kvalitets hjemmeside for den kræsende Windows 95/98/2000/Me/NT. Med mere end 10 besøgende om dagen og snart to år på banen ved vi hvad vi taler om.

10 besøgende om dagen er altså ikke meget....

Sys den sætning sys jeg ikke virker seriøs og fangende...

Ellers er det en rigtig pæn side...

-Anders
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
27. november 2000 - 16:19 #14
Fico >> Det er lige omvendt, siden er bygget i 1024*768 for 800*600 men ellers ok.
Avatar billede fico Nybegynder
27. november 2000 - 21:03 #15
Ok, men der er satdig et TUMRUM.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. december 2000 - 21:53 #16
Umiddelbart kan jeg ikke komme med nogen kritik af siden......Jo; først og fremmest synes jeg at reklamebanneret skulle være helt nederst på siden, eller endnu bedre, få den væk! Det her er en lille bagatel, som jeg blandt andet selv ville kunne finde på at kritisere: jeg bryder mig personligt ikke om den hvide streg, så en sort streg, og så selve tabellen. Forstår du hvad jeg mener?