Avatar billede fimo Seniormester
02. maj 2003 - 21:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

FRONTPAGE 2002

Hvordan får jeg frontpage til at åbne mit
\foretrukne bib\websider\ hvergang jeg åbner
programmet ???
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2003 - 21:40 #1
Open the last web site automatically when you start FrontPage
If you find that you usually work on the same web site until it's completed, you can set Microsoft FrontPage to automatically open the last site you worked on each time you start FrontPage.

On the Tools menu, click Options, and then click the General tab.
Select the Open last web automatically when FrontPage starts check box.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 21:51 #2
Og på dansk:

Åbne det seneste Websted automatisk, når du starter FrontPage
Hvis du normalt arbejder på det samme Websted, indtil det er færdigt, kan du angive, at det Websted, du senest arbejdede på, automatisk skal åbnes, når du åbner FrontPage.

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Generelt.
Marker afkrydsningsfeltet Åbn seneste Websted automatisk, når FrontPage startes.

Terry> ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 21:52 #3
P.s. ALLE programmer har en hjælpefunktion indbygget - prøv den :)
Avatar billede ro Nybegynder
03. maj 2003 - 09:44 #4
Jeg har også fået Frontpage 2002. Selvom jeg har valgt at seneste websted skal åbnes automatisk, når Frontpage starter, sker det ikke. Jeg er nødt til at markere webstedet og klikke åbn. Min gamle Frontpage havde den samme indstilling, og åbnede altid seneste websted, når Frontpage blev åbnet.
Avatar billede fimo Seniormester
03. maj 2003 - 20:58 #5
Jeg har prøvet ovennævnte med flueben i "åbn sidste" MEN det virker
ikke i 2002, som "RO" vist også er inde på....
Eller er der en anden snedig måde at gøre det på ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2003 - 21:00 #6
det viker da fint her???
Avatar billede fimo Seniormester
17. juni 2003 - 14:11 #7
det lykkedes ikke at få det til at virke men har lavet en shortcut
fra mit bib....
men tak for jeres forsøg....