Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 16:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ER det bare mig?

er det bare mig og min opera, eller er der noget fuldkommen galt med denne side: http://film.qpq.dk/ ?

en gang imellem fucker den up, og så skal man opdatere 100gange før den bliver god igen
Avatar billede stev Nybegynder
02. maj 2003 - 16:34 #1
Den virker fint hos mig...
Det er sikkert bare din Opera der ikk kan vise siden korrekt
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. maj 2003 - 16:43 #2
den er også lige som i ie hos mig.. (eller næsten).
Men det kunne da også tyde på at det er din opera der fucker siden helt op, når den viser den forskelligt hver gang..
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. maj 2003 - 16:49 #3
i indholdsarealet står der:
    "DEN ENKELTE SIDES TEKST / XHTML."
ellers ser det ok Ud i Netscape 7 og også i Opera 5.
Avatar billede lauer Nybegynder
02. maj 2003 - 16:51 #4
Den virker også fint her.
Men lige en ting, det er ikke alle dine sider som er XHTML-valide.
F.eks. ikke http://film.qpq.dk/bliv_skribent.php
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. maj 2003 - 16:51 #5
efter reload har opera et par små sorte prikker foroven tilhøjre for 'scud' og w3c giffen.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 19:03 #6
oki.. thx machomann.. og jer andre cføli. gir mine points til den eneste der har oprettet svar. Gider ikk til at sq herind igen.. hvis i er meget utilfredse må i bare skrive her. Der bliver sikkert ikke gjort noget ved det, men alligevel!
Avatar billede snolle Nybegynder
05. maj 2003 - 11:16 #7
Siden bliver også smadret hos mig...
Avatar billede snolle Nybegynder
05. maj 2003 - 11:16 #8
Explorer 6
Avatar billede snolle Nybegynder
05. maj 2003 - 11:17 #9
Det er de sidder som ikke er xhtml-valide som man skal reloade for at få ordenlige.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 15:29 #10
oki... thx