Avatar billede doughs Nybegynder
22. november 2000 - 23:35 Der er 21 kommentarer

win millennium edition

min windows me gaar ned hele tiden, hvad kan jeg gore
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. november 2000 - 23:36 #1
Det som mange andre, incl. mig selv har gjort .. gå tilbage til Win98 SE eller skift til Win2K.
Win ME er ikke så stabilt igen, men det har du jo fundet ud af.
Avatar billede drean Nybegynder
22. november 2000 - 23:36 #2
Prøv at bruge windows update...
Avatar billede drean Nybegynder
22. november 2000 - 23:37 #3
Hvilke computer har du ?
Avatar billede krusell Nybegynder
22. november 2000 - 23:41 #4
Jeg ville nu gøre som tdaugaard, men ellers er der jo ikke andet at gøre end at, KOMME MED NOGET MERE INFO.....
Hvordan vil du have, at du skal få nogle fornuftige svar, hvis du bare skriver noget der sker for alle WinME brugere?
Undskyld dette sure opstød, men kan du ikke lige give os et \"lille\" hint om, hvad problemet mere præcist er og din hardware?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. november 2000 - 23:54 #5
Jeg har haft ME installeret 3 gange og 3 gange er jeg vendt tilbage til 98....
Avatar billede denboj Nybegynder
23. november 2000 - 00:22 #6
jeg sidder stadig på ME - men jeg har også været ude at købe 128 MB mere - så er den blevet forholdsvis stabil
Avatar billede denboj Nybegynder
23. november 2000 - 00:22 #7
den eneste grund til at jeg ikke vender tilbage er at jeg ikke har taget kampen endnu
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 00:41 #8
/denboj jeg har 256 Mb ram så der burde være noget at tage af, men ak jeg have bestemt ikke gode erfaringer med ME...

/Nikolaj
Avatar billede denboj Nybegynder
23. november 2000 - 01:01 #9
nikolaj// det har jeg heller ikke - jeg siger bare at det har hjulpet :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. november 2000 - 01:08 #10
men ok... min 98 kører også af lort, men det har jeg da vænet mig til.. ehe ehe...

/Nikolaj
Avatar billede jwolf Nybegynder
23. november 2000 - 08:39 #11
jeg har gode erfaringer med WinME, jeg har aldrig haft problemer. Men jeg har også altid lagt det ind på en formateret harddisk. det er måske ikke løsningen for jer alle, men det vil jeg foreslå..
Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 10:30 #12
Jeg har også lagt den en på en formateret hd enda en IBM 30 gb 7200, men min windoze 98 køre stadig bedre på en 4 gb 5400 hd, selvom ME er nyinstalleret (2 uger) og med alle nye drivere. Min win98 har kørt stabilt (altså, så stablit en win98 nu kan køre ;-), mens 80 procent af det jeg prøver at køre på ME, skal lave ballade.

krusell
Avatar billede peacemaker Nybegynder
23. november 2000 - 13:01 #13
Ehm hvis du bare har installeret win me på de 30gb uden at dele hdd\'en op kan problemet ligge der..... jeg vil ikke anbefale drev over 10 gb.

Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 13:24 #14
Hvorfor ikke?
Hvis jeg deler den op ender jeg med to drev på 18 Gb hver, tror ikke det ka være helt sundt heller ;-)
Avatar billede haubro Nybegynder
24. november 2000 - 00:41 #15
Prøv at se hvad me gør ved agp hastighed?
Det har jeg haft problemer med det kan sku da ikke have noget med hvor meget ram der er i hvis bare man har min 128 mb
Avatar billede stigers Juniormester
24. november 2000 - 10:18 #16
Prøv at lave en fast størrelse på din swapfil - det skal være 2,5 gange større end din rammængde!
Det har hjulpet gevaldigt i mit tilfælde!
Avatar billede puttitat Nybegynder
10. januar 2001 - 17:34 #17
Simpelt - anskaf et godt operativsystem - Windows ME er ikke særlig stabilt, men det er godt til førstegangskøbere... Det formoder jeg at du ikke er.....

Prøv Windows 2000, eller Windows Whistler BETA. Eller DOS 6.22 :O)
Eller Windows 98SE
Eller i værste fald: LINUX
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 20:09 #18
Anyway skal der nok lukkes her...
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:22 #19
krusell : Du spørger hvorfor du skal dele din HD op. Læste et sted, at Win ikke har det specielt godt med at ligge på partitioner på over 3 GB. Eller... det har det anyways bedst med kun at have 3 GB og så have den helt for sig selv. Du smider så alle andre programmer på det andet/de andre drev. Personligt har jeg 2 drev, fordelt på C:\\, D:\\, E:\\, F:\\ og G:\\. :o)
Avatar billede drean Nybegynder
30. januar 2001 - 01:30 #20
Skulle det her spørgsmål ikke lukkes ???
Avatar billede farout Nybegynder
02. februar 2001 - 21:16 #21
hue halstørklæde og vanter så er den varm igen