Avatar billede hairball Nybegynder
02. maj 2003 - 10:15 Der er 6 kommentarer

Wap problem

Kan nogen fortælle mig hvor understående kode resulterer i en "P undefined" på nogle telefoner ?

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">
<wml>

<card id="card1" title="Computerworld Online">
    <p>
    <b>IBM afviser s&#248;gsm&#229;l fra Unix-ejer</b><br/><br/><i>IBM ben&#230;gter alle anklager om kontraktbrud, misbrug af forrretningshemmeligheder og unfair konkurrence, som blev rejst mod firmaet af SCO Group i et sagsanl&#230;g i marts. SCO Group ejer rettigheder til Unix og kr&#230;ver syv milliarder kroner i erstatning fra IBM.</i><br/><br/>Af: Jakob M. Larsen<br/><br/>IT-giganten IBM afviser alle anklager fra selskabet SCO Group, der ejer rettigheder til dele af Unix-styresystemet. SCO Group anklager IBM for at misbruge af forretningshemmeligheder, unfair konkurrence og kontraktbrud.<br/><br/>Dermed skal SCO Group ikke umiddelbart regne med at f&#229; udbetalt de syv milliarder kroner i erstatning, som selskabet sags&#248;gte IBM for i marts.<br/><br/>IBM afviser i et svar til retten i Utah kategorisk, at selskabet har foretaget sig noget ulovligt, skriver Computerworlds s&#248;sterpublikation, Infoworld.<br/><br/>SCO mener, at IBM aktivt har fors&#248;gt at forringe v&#230;rdien af Unix-styresystemet, is&#230;r Unix p&#229; Intel-platforme, til fordel for IBM's egen Linux-satsning.<br/><br/><b>Svar p&#229; tiltale</b><br/>Baggrunden er, at IBM i 1985 indgik en Unix-licensaftale med telekoncernen AT&amp;T med henblik p&#229; at udvikle det s&#229;kaldte AIX-operativsystem. <br/><br/>Aftalen indebar, at IBM skulle holde Unix-programkoderne hemmelige og sikre sig imod uautoriseret distribution.<br/><br/>1995 k&#248;bte SCO Group rettigheder til Unix, og nu mener SCO, at IBM har forbrudt sig imod de oprindelige kontrakter om Unix.<br/><br/>I det 18 sider lange svar giver IBM Uni - Læs resten af denne artikel på vores www.computerworld.dk<P><small><anchor title="forside!">Forside<go href="default.asp#card1" method="get"></go></anchor></small>
</p>
</card>
</wml>
Avatar billede janegil Nybegynder
02. maj 2003 - 10:29 #1
Du har en stor <P>.

For det første er paragraph i WML liten <p>.

For det andre er P-elementet ikke avsluttet.
Avatar billede janegil Nybegynder
02. maj 2003 - 10:37 #2
Kartago bør ødelegges:
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
og
http://validator.w3.org/
Avatar billede lrd Nybegynder
16. maj 2003 - 15:48 #3
Avatar billede lrd Nybegynder
16. maj 2003 - 18:16 #4
Få forfanden lukket dine spørgsmål hairball!!!

Du er anmeldt!!!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
18. maj 2003 - 14:34 #5
Hairball>>Tillykke med førstepladsen:
http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?sort=Udest%26aring%3Bende&order=desc
Vorherrebevares!!!
Avatar billede fcs Novice
18. maj 2003 - 16:06 #6
Hairball>> Du har mange uafsluttede spørgsmål herinde. Der er mange folk der har forsøgt at hjælpe dig. De fortjener enten at få nogle point for deres ulejlighed eller at du i det mindste reagerer og forklarer yderligere for at I kan få løst problemet. Det er ihvertfald uacceptabelt at have så mange point ude. Du bedes rette op på dette ved at lukke dine mangle gamle spørgsmål indenfor 5 dage. Sker dette ikke, vil din brugers status her på eksperten blive taget op til overvejelse.

FCS/Coadmin