Avatar billede herrk Nybegynder
22. november 2000 - 21:54 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

\"Mail og Posttjenester\" i Win98

I win95 er der i kontrolpanelet en fætter der hedder noget i stil med \"Mail og Posttjenester\" så man kan hente kalendre mm. fra en exchange server...

Hvad er modstykket i win98 ????
Avatar billede black-dragon Nybegynder
22. november 2000 - 21:59 #1
Leder du efter \"Mail - Microsoft Exchange Profiler\"?
Her kan man bla. downloade adressekartotek m.m.
Avatar billede herrk Nybegynder
22. november 2000 - 22:11 #2
Måske, hvor finder man dem
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2000 - 23:03 #3
På microsofts hjemmeside. ;o)
Avatar billede burningice Nybegynder
23. november 2000 - 15:07 #5
følger det ikke med når man installere outlook??
Avatar billede herrk Nybegynder
23. november 2000 - 17:46 #6
Det ved jeg ikke, men sagen er at jeg ikke kan komme ind på det link og jeg kan ikke finde stedet hvor jeg kan sætte det op, selvom jeg har installeret outlook.
Avatar billede burningice Nybegynder
23. november 2000 - 18:15 #7
ok... du HAR installeret outlook men kan ikke finde ud af at sætte det op??

OK, hvilken version?? 97 eller 2000??
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2000 - 00:17 #8
nåå er der tale om outlook.
Avatar billede burningice Nybegynder
24. november 2000 - 00:26 #9
åbenbart :)
Avatar billede herrk Nybegynder
26. november 2000 - 09:29 #10
I windows 95 connectede man til en exchange server gennem de der \"Mail og Posttjenester\", det er til brug i Schedule+ og som Outlook mailserver. Men i Win98 er der ikke et sådant ikon i kotrolpanelet. og så er det jeg har brug for at kunne connecte mens jeg er i 98, er det gennem outlook eller hva???
Avatar billede burningice Nybegynder
26. november 2000 - 18:07 #11
ok... hvis du har outlook 2000 installeret kan du bruge følgende fremgangsmåde.
Tag egenskaber for dit Outlook ikon som findes på skrivebordet. Nu kan du tilføje tjenester så tosset du har lyst.
Tilføj Exchange server og udfyld med de relevant oplysninger.
Så er du faktisk kørende.