Avatar billede kfh Nybegynder
02. maj 2003 - 08:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SendObject outputformat

Hej Eksperter

Jeg har lavet en makro, hvor jeg anvender SendObject.

Er der mulighed for at vælge .doc, som outputformat?

Mit problem er at jeg ikke får billeder med. Jeg har objekttypen "Rapport", hvor jeg har billeder, som ikke bliver vist, når jeg vælger outputformat=html)

På forhånd tak...

Kfh
Avatar billede mugs Novice
02. maj 2003 - 11:36 #1
Brug ekspertens søgefunktion og søgeord email. Der kommer en lang eksempler.
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2003 - 14:02 #2
thats because when you use a doc it gets converted to RTF :o(
Avatar billede kfh Nybegynder
03. maj 2003 - 09:07 #3
Vil det så sige, at det ikke kan lade sig gøre, at få dokumentet vedhæftede som .doc?
Avatar billede terry Ekspert
03. maj 2003 - 09:31 #4
Its not JUST  case of attaching a word doc, it also muist not be in RTF format or you loose your graphics.
You could try the snapshot viewer but I have used it with graphics myself so I can be 100% sure if it works. Take a look at this question, it also concerns PDF documnets which is also an idea.
You can also send an email with Outllok and here you can attached your files.

http://www.eksperten.dk/spm/325516