Avatar billede habildgaard Nybegynder
01. maj 2003 - 23:56 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

GRATIS WEBHOTEL

Ønsker nogen gratis webhotel, kig på min side: www.abildgaard.frac.dk kør til bunden og se banner........
Avatar billede schaefner Juniormester
01. maj 2003 - 23:59 #1
...og eksperten er ikke nogen reklamesøjle.
Avatar billede impulze Nybegynder
02. maj 2003 - 00:00 #2
nae... men 50 mb!!! videre ;D
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:01 #3
til schaefner.....

Nej, men den er vel til at svare de folk som søger svar på spørgsmål eller hvad????????????
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2003 - 00:02 #4
så vent med at svare til en stiller et spm. ;)
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:04 #5
har vist svaret på spørgsmålet fra mange om hvor man kan få gratis/billigt webhotel - men det har du nok ikke opdaget eller hvad????????????
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2003 - 00:05 #6
Skulle jeg det? Men diskussion er ligegyldig, eksperten er stadig ikke en reklamesøjle når det fungerer på denne måde.
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:07 #7
er det reklame når en service er gratis og ingen tjener på det????????????
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:08 #8
det må vel nærmere være en SERVICE at oplyse om noget der er gratis - har du en interessekonflikt her eller hvad????????
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2003 - 00:10 #9
På eksperten opretter man spm. når man har et problem. Man opretter ikke spm. for at gøre reklame.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:10 #10
det er faktisk ikke særlig svært at forstå at dette spørgsmål er reklame... vi advarer dig bare for at du ikke bliver deaktiveret..

i regelsættet står:
Du må ikke:

gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.

---

Derfor betragtes dette som reklame
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:12 #11
jamen så skal jeg da ikke svare på yderligere af de spørgsmål hvor brugere ønsker svar...................
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:13 #12
og hvorfor nu ik det?
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2003 - 00:14 #13
Der er forskel på at oprette et spm. med reklame og at svare i en andens spm.
Avatar billede whatever Nybegynder
02. maj 2003 - 00:14 #14
Inden nogen hidser sig for meget op. Så kik lige her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=habildgaard&option=24
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:16 #15
jeg har ikke hidset mig op :)

vi advarer som sagt mod deaktivering fordi at folk er meget strenge og går meget op i reglerne (hvilket jeg heller ikke har noget imod)

men du kan linke til frac.dk når de spørger efter det, og ikke oprette spørgsmål om det..
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:16 #16
det er jo nu et fortolkningsspørgsmål.........der er over 10 spørgsmål om gratis webhostning - troede det var nemmere at svare på en gang.
Forsøger nu at slette indlæget, men har ikke fundet ud af hvordan man gør....
Og for mig er reklame STADIG noget jeg kunne gøre hvis JEG eller andre fik noget ud af det........IKKE noget gratis der hjælper folk..........
Avatar billede schaefner Juniormester
02. maj 2003 - 00:16 #17
habildgaard >> Det er på ingen måde for at rakke ned på dit sikkert gode tilbud, men en oplysning om de regler der nu engang er på eksperten.
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:17 #18
det er da ok - og hvordan sletter man så??????? Og der må iøvrigt være flere hundrede af de indlæg jeg idag har læst, der så burde slettes..........
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:18 #19
tjo men siden det spørgsmål bliver oprettet så tit er det jo let at regne ud at de ikke bruger søgemaskinen.. kan de nemmere finde dette spørgsmål end de andre 800? nææ så hellere svare dem alle 800 gange ;0)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:19 #20
du kan ikke slette et spørgsmål.. bare luk det ved at lægge et svar selv og acceptere det
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:20 #21
Jamen så lukker vi dette spørgsmål, og lader folk betale videre :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:21 #22
naa de skal lære at bruge søgemaskinen.. den er lavet for at man ikke skal oprette samme spørgsmål så mange gange ;)
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:23 #23
LUKKE LUKKE LUKKE :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:23 #24
tryk 'Svar' her ude til venstre og skriv noget tilfældigt.. og tryk ok og så kommer der en boks hvor du kan vælge dit navn og trykke accepter
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:27 #25
tilfældigt...........
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 00:28 #26
sådan ja :)
Avatar billede habildgaard Nybegynder
02. maj 2003 - 00:29 #27
:-)