Avatar billede beyro Nybegynder
01. maj 2003 - 23:25 Der er 7 kommentarer

ADF.file actual drawing file

jeg har hentet nogen gamle amiga spil som har dette format adf. hvordan kan jeg få dem til at køre har hentet noget der hedder actual drawing. men det kunne ikke åbne dem hvad gør jeg
Avatar billede chalde Seniormester
02. maj 2003 - 07:55 #1
Du har vel overvejet at copyright lovene også gælder for amiga spil ikke???
Avatar billede chalde Seniormester
02. maj 2003 - 08:30 #2
Anmeldt. Pga tidligere misbrug og tilsidesættelse af ekspertens regler.
Avatar billede beyro Nybegynder
02. maj 2003 - 09:52 #3
du har hvist ikke forstået det det er mine spil som jeg har hentet fra kælder de har samlet støv og nu prøver jeg bare at konvertere dem
Avatar billede backside Nybegynder
02. maj 2003 - 11:01 #4
Ved ikke om du kan blive klogere her:
http://perso.club-internet.fr/lclevy/adflib/adf_info.html
Avatar billede backside Nybegynder
02. maj 2003 - 11:02 #5
Avatar billede backside Nybegynder
02. maj 2003 - 11:03 #6
Den sidste må være et svar.  ;)
Avatar billede chalde Seniormester
02. maj 2003 - 13:20 #7