Avatar billede volder Nybegynder
01. maj 2003 - 19:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Manglende fanenblad under egenskaber ???

Jeg har et problem med min Windows XP Pro. Jeg er selv oprettet som administrator men jeg kan ikke styrer rettighederne korrekt, fordi at jeg, når der højreklikkes på en vilkårlig ressource (mappe / drev), ikke har fanebladet sikkerhed til rådighed ??? Og dermed kan jeg ikke tildele rettigheder for den enkelte ressource til en vilkårlig bruger eller gruppe.
Drevet er formateret til NTFS og Pc'en er ikke med i et netværk / domæne. Men iflg Microsoft m.fl. skal det kunne lade sig gøre alligevel. Det virker bare ikke ???? Jeg har prøvet alt (snart) og håber nogen kan hjælpe ????
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 19:52 #1
tools-> folder options -> View -> Der må ikke være har i simpel file sharing
Så skulle det virke
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 19:52 #2
har = hak
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 19:54 #3
det vil jeg ikke ha' 200 point for :o)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 19:58 #4
200 er sgu lige voldsomt nok du....
synes du ikke du skal have lidt igen ???
Avatar billede volder Nybegynder
01. maj 2003 - 19:59 #5
Jo jo det virker sgu så det skal du have !!!!!

Tusinde tak det er jeg glad for
mvh
Volder
Avatar billede volder Nybegynder
01. maj 2003 - 20:00 #6
Det gør ikke noget. Jeg er bare glad for at det virker
Avatar billede snap Nybegynder
01. maj 2003 - 20:04 #7
Min store respekt for den måde i takler spørgsmålet om point på,
det er første gang jeg har set det.
Det genoprettede min tro på mennesket.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2003 - 20:07 #8
snap>> Tak - det er nu set før :o)