Avatar billede djdark Nybegynder
01. maj 2003 - 19:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Findes der et færdig lavet bugèt??

Hejsa Eksperter !!

Findes der et færdig lavet bugèt med 14 dags interval og ikke kun 1 måned af gangen??

Hvis ja så vil jeg gerne vide hvor jeg kan hente det =o)
Avatar billede janvogt Praktikant
02. maj 2003 - 09:52 #1
Der findes mange færdige budgetter, men det er min erfaring, at budgetter er så individuelle, at det er mest hensigtsmæssigt at opbygge sig eget.
Avatar billede djdark Nybegynder
02. maj 2003 - 22:08 #2
Det havde jeg oxo men så fuckede min windows og så gik den tabt og jeg er ikke for stærk til Excel i forvejen... Men den var rar at have
Avatar billede djdark Nybegynder
10. juni 2003 - 15:57 #3
Jeg lukker igen