Avatar billede brmortensen Nybegynder
01. maj 2003 - 16:48 Der er 4 kommentarer

Excel og concorde C5

Hej

Kan man indføre en vareliste fra en excelfil til concordes lagerkatotek? og hvordan gør man det og får alle oplysninger med fra excel dokumentet

MVH BRmortensen
Avatar billede leif Seniormester
01. maj 2003 - 17:47 #1
Men kan importere CSV filer og lign. men ikke Excel direkte. Og det kræver meget for arbejde med mindre af den vareliste du har liggende er et udtræk fra C5 som du bare har rettet i !!!
Avatar billede mariaf Juniormester
01. maj 2003 - 21:41 #2
Det skal specialkodes medmindre du har ganske få felter i dit excel regneark, og disse passer direkte ind i felterne på lagerkartoteket i C5. Regn med et par timer til en konsulent.
Avatar billede jta-fyn Nybegynder
03. maj 2003 - 13:58 #3
Gem filen i Excel som filtype= Lotus Wk1, og indlæs i C5 med filtype=Lotus1
Avatar billede mariaf Juniormester
03. maj 2003 - 20:12 #4
Ja, men FELTERNE er ret vigtige. Både dem, der er i filen men ikke i C5 og omvendt. Rækkefølgen er også ret væsentlig at få sat korrekt op.