Avatar billede tynell Nybegynder
01. maj 2003 - 15:33 Der er 4 kommentarer

DR søger folk til udsendelse om overlevelse i IT-branchen

Channel stuffing, bevidst fejlprogrammering med konkurrencefrit add on-salg, hemmelige kick back-aftaler og hafnia-modellen er nogle af de sure æbler, IT-virksomheder har måtte bide i for at redde arbejdspladser og økonomi.

Hvordan har du måtte tilsidesætte kunders og aktionærers interesser for at din virksomhed kunne overleve?

Hvilke dilemmaer har branchens tur ned fra tinderne bragt dig i?

Kontakt mig, hvis du er interesset i at blive interviewet til en radioudsendelse om overlevelse i IT-branchen - evt. anonymt. Arbejdstitlen er "Overleverne".

Venlig hilsen Jesper Tynell, DR P1
_________________________________________

Jesper Tynell
Programmedarbejder, DR P1
TV-Byen, KH 4
2860 Søborg
Mobil: 28 57 56 59
Tlf.:  35 20 86 94
e-mail: tyne@dr.dk eller jesper@tynell.dk
_________________________________________
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2003 - 20:42 #1
tynell> Du skal lige kigge på vores regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede 1nsane Nybegynder
02. maj 2003 - 08:38 #2
jeg er IT-Supporter og mangler arbejde fra den 1 Oktober i år, jeg vil da meget gerne svare på nogle af dine spørgsmål hvis det kan give mig et arbejde

/1nsane

ps: tjek reglerne
Avatar billede 1nsane Nybegynder
02. maj 2003 - 08:40 #3
eller jeg er i lære som det i en tid hvor der er alt for mange af os, hvor det når man først er ved at være færdig med sin uddannelse finder ud af at man står med lort op til halsen :-) angående arbejde.

Cool citat
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2003 - 19:52 #4
tynell> du er hermed anmeldt for misbrug af eksperten.dk.
pkt. 2.1.11: det er ikke tilladt at:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.