Avatar billede dongo Nybegynder
22. november 2000 - 19:40 Der er 5 kommentarer

Hjælp til HTML prog. i Frontpage 2000

Jeg vil gerne oprette et reklamebanner på min hjemmeside der skifter imellem et mix af HTML-reklamer og alm. billeder. Problemet er hvordan jeg skal håndtere HTML-reklamer for de kan komme med i den roterende funktion i Frontpage 2000 -
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. november 2000 - 20:51 #1
Det tror jeg ikke på, at du kan. Men du kan lave en rotationsbanner med f.eks. gif\'er. Er det noget sådant du efterlyser? Det laves med et javascript og er meget nemt
Avatar billede jwolf Nybegynder
23. november 2000 - 08:18 #2
du kan lave en iframe /ilayer hvor du henviser til en .asp side der har en random funktion der henter forsk. html sider. På disse sider kan du så skrive tekst eller indsætte billeder.
Avatar billede jwolf Nybegynder
23. november 2000 - 08:19 #3
iframen skal selvfølgelig have banner størrelse og placeres der hvor du vil ha\' banneret
Avatar billede dongo Nybegynder
23. november 2000 - 17:41 #4
jwolf du bliver nødt til at forklare det til mig som om jeg er en 3 årig. Jeg kender ikke til iframe eller ilayer.
Det jeg ønsker er at trække en række HTML reklamebanner ind på min side, men hvor der foregår en automatisk rotation imellem de forskellige reklamer ligesom der er en funktion til i Frontpage 2000 på gif-reklamer
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. april 2002 - 17:08 #5
Fik du løst det, dongo?