Avatar billede o0spike0o Nybegynder
01. maj 2003 - 08:45 Der er 10 kommentarer

Windows xp

Jeg har installeret windows xp he på min computer...og det er fra original cd men så efter noget tid så siger den til mig at den skal aktivers inden 30 dage. Hmm tænkte jeg så jamen så må jeg gøre det så jeg trykker på linket men det værste er så at så siger lortet at den ikke kan komme på nettet... Men nu er dagene så rendet ud og jeg har ikke fået aktiveret den da jeg ikke kunne så min anden computer er låst. jamen så vil jeg så formatere den så jeg kan få nyt windows på den da jeg har brug for den computer. Så jeg laver en startdiskette som altid og så putter jeg din i men da jeg så får startet op i start uden diskette og får skrevet format C: så siger den at format c: er ikke gyldig for dette drev format er afsluttet og jeg har prøvet at skrive det i forskellige drev og sådan men lortet vil ikke igang håber nogen kan hjælpe mig...
Avatar billede rebecca Novice
01. maj 2003 - 08:52 #1
du kan hente ranish partionsmanager den kan sikkert partionere/formatere drevet for dig,
Avatar billede rebecca Novice
01. maj 2003 - 08:54 #2
vedr.registreringen kan du køre guiden den fortæller dig hvordan du skal gøre
Avatar billede o0spike0o Nybegynder
01. maj 2003 - 08:55 #3
jamen problemet er at jeg kan ikke kommme ind i xp jeg kan kun sidde ude i dos med min start diskette... så det er lidt irreterende...
Avatar billede peet-49 Novice
01. maj 2003 - 09:23 #4
Du kan aktivere pr. telefon tlf.80701315- du vælger fortsæt under aktivring, og vælger aktiver pr. telefon, så kommer der et sæt nøgler med tal op, dem skal du bruge til microsoft, derefter får du nogle nye sær, som du taster ind, så er den akriveret.
Avatar billede grinderslev Praktikant
01. maj 2003 - 09:24 #5
Kør Fdisk først og slet partisionen.... det er sikkert fordi du har lavet en NTFS partision, og den kan ikke formateres med en MS-DOS startdiskette.
Avatar billede peet-49 Novice
01. maj 2003 - 09:25 #6
Kan du ikke komme til, at aktivere ad den vej, da tryk F8 under opstart, og vælg fejlsikret tilstand, så kan du
Avatar billede grinderslev Praktikant
01. maj 2003 - 09:26 #7
Øh... var lidt hurtig.... peet49's løsning vil være klart at foretrække, hvis ikke du har fået lavet ged i installationen...
Avatar billede grinderslev Praktikant
25. september 2003 - 18:32 #8
Fik du løst dit problem???
Avatar billede peet-49 Novice
25. september 2003 - 18:37 #9
Lukketid??
Avatar billede rebecca Novice
30. april 2006 - 11:39 #10
måske tid at lukke