Avatar billede amd Nybegynder
30. april 2003 - 21:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg nu?! ang. webdomain

Jeg har et domæne liggende hos webdomain lige nu.. fungerer os fint, men jeg skal ha et til domæne, som jeg jo helst vil ha på samme server, da det er langt billigere!
Men jeg ka bare ik få fat på de tungnemme spader!
Har prøvt på de mobil numre der har været at spore og på deres support linje i 2 uger hver dag nu!
Er der et sted man kan kalge over sådanne ting!?
Der er fandeme frustrerende! Ikke engang deres mails svarer de på!
Hvis jeg ringer til deres fax reagerer den ik engang!
Hvad gør man?!
Jeg har betalt for et år!
Og de lover telefon support! Men det ville godt nok være synd at sige man får!! Er desperat for at få fat på de idioter!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
30. april 2003 - 21:09 #1
kan man få et vide hvilket firma det er!? Jeg står og skal ud og registrere en nyt domæne og vil da helst ikke bruge dem!?
Avatar billede amd Nybegynder
30. april 2003 - 21:10 #2
som jeg skriver... webdomain.dk Hold dig langt væk fra dem... Men jeg tror de er så sløve at de ik engang ville reagere på din bestilling ;o)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
30. april 2003 - 21:16 #3
:D HEHE - ok jeg havde vist ikke lige læst det første ordentlig!!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
30. april 2003 - 21:30 #4
For det første bør du gemme alt den kommunikation du har med dem på skrift. Altså emails og breve! Telefon samtaler må du ikke - det er et brud på loven, med mindre du gør opmærksom på det og du får godkendelse fra dem! Husk at optage godkendelsen med!! ;D

Sørg for både at have skrevet emails, ringet til dem og endelig skrevet et alm. brev som du så sender til dem (hvis de har en post adresse).

Får du ikke svar og du skal nok give dem 5-10 arbejdsdage, ja så må du gå videre til forbrugerstyrrelsen eller forbrugerrådet. De har begge hjemmesider hvor du kan finde mere hjælp! Problemet er vist, at de kun reagere ved sager hvor der er tab for mere end 500 kr. - tror jeg nok!

Ellers ville jeg sætte mig ned og skrive en mail til dem igen - med MEGET STORE BOGSTAVER - og forklare dem, at hvis ikke snart de tager kontakt, så vil du gå videre med sagen - mange gange kan du få en advokat til at skrive til dem, hvis du altså taber penge på det! Advokater koster jo penge!!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
30. april 2003 - 21:30 #5
Det var mit svar! :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
30. april 2003 - 21:32 #6
Avatar billede dhejne Nybegynder
30. april 2003 - 21:36 #7
Telefonerne virker stadig ikke, men bliver lavet i eftermiddag engang!
Bare lige sådan til almen oplysning står dette på deres hp
Avatar billede amd Nybegynder
30. april 2003 - 21:41 #8
Den nyhed er fra februar!
Og de har haft skrevet på deres forside siden, at de var oppe igen!
Avatar billede amd Nybegynder
02. maj 2003 - 11:34 #9
Findes der ik et sted, hvor man kan anmelde den slags ting?!
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
02. maj 2003 - 23:43 #10
Ikke andet end at snakke om dem her!!! og håbe på at en af dem der fra ser det!!
Ellers er der kun forbrugerrådet!
Tror jeg dag - mig bekendt altså!
EsbWeb
Avatar billede xpress Nybegynder
06. maj 2003 - 21:40 #11
det er jo klart at webdomain ikke tager telefonerne. De skal jo først hjem fra skole, og lave lektier :)