Avatar billede se7en Nybegynder
30. april 2003 - 17:19 Der er 4 kommentarer

upload....

ja, jeg har spurgt om dette før men der var ikek nogen der svarede...
Kan man få et program til at styre de forskellige connections til ens computer?
Både download og upload, samt hvad de skal have adgang til...
Avatar billede dustie Mester
30. april 2003 - 17:23 #1
Jeg er ikke helt med på hvad du mener med det, men..

Hvis du vil give andre adgang til at downloade fra din pc og uploade (evt i en anden mappe) så skal du bruge en FTP server ( fx www.guildftpd.com .
Avatar billede se7en Nybegynder
30. april 2003 - 17:26 #2
sorry det er ikke det jeg søger, det er hvis jeg f. eks sidder på imesh!
så er der en masse der connecter til mig, dem vil jeg have forskellige uploads til alt efter hvem det er...Mig og en kammerat bruger imesh til at hente fra hinanden med...vi bruger så specielle fil navne så hvis der er andre vil jeg kunne give dem lavere rang i hvor meget de skal hente fra mig! skriv hvis du ikke forstår...:)
Avatar billede dustie Mester
30. april 2003 - 17:35 #3
Oh, jamen du skrev ikke noget om imesh i dit spørgsmål så derfor ;-)

Den slags ved jeg intet om, men held og lykke, en eller anden ved det helt sikkert :)
Avatar billede se7en Nybegynder
30. april 2003 - 17:36 #4
ok, jeg skal bruge et prog KUN til at styre connections til min com, lugegyldigt hvad for progz man bruger til at connecte tilmin com med!
Glem det andet, det forvirrebare! :)