Avatar billede sobo Nybegynder
30. april 2003 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Der mangler et ærme

Jeg kender kun én branche, hvor man altid betaler fuld pris, men med sikkerhed kun får ca. 90% af varen med hjem. Internetudbyderne!

Det svarer til at jeg går ned og køber en skjorte til fuld pris, men inden jeg får den udleveret, klipper forretningen lige et ærme af. Jeg skal sandelig ikke have hele skjorten med hjem!!?

Jeg betaler for en 256/128 forbindelse, men får kun en 200/100 forbindelse leveret!

Hvor stort et tab i download-& upload hastigheder skal vi forbrugere acceptere (hvis noget?), førend vi bombarderer forbrugerstyrelsen med klager?

vh
sobo
Avatar billede wannafly Nybegynder
30. april 2003 - 16:12 #1
ostehaps
Avatar billede amplificator Nybegynder
30. april 2003 - 16:20 #2
Jeg har også en 256/128 og har intet i tab.. Henter konstant med 32-33 stykker.. Har en ven der har 512/512.. Han henter med ca 58 stykker.. Har også bedt ham om at undersøge det.. Fordi et tab på 6 kb/s synes jeg lyder for voldsomt..
Avatar billede paviuz Nybegynder
30. april 2003 - 18:20 #3
jeg henter med 111 kb/s ... selvom jeg har 1024/256, uploader med 27 kb/sec ca...
Avatar billede xyborx Nybegynder
30. april 2003 - 18:55 #4
Det er mig Amplificator taler om :) Det skal lige siges at jeg flere gange de sidste par dage har downloaded stabilt med ca 65kbyte/s (nogle gange endda 70). Mon det haenger sammen med at jeg har reinstalleret den Linux maskine jeg bruger som download-klient.. For fQrste gang compilede jeg selv kernelen, men praecis de indstillinger jeg ville have. Maaske har jeg tilfaeldigvis ramt en 'guldaare' indstilling? ;)
08. juni 2011 - 08:08 #5
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede sobo Nybegynder
08. juni 2011 - 21:25 #6
lukket....