Avatar billede subware Nybegynder
30. april 2003 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilken port

jeg har en D-LINK DI-804 og jeg har det problem at jeg ikke kan sende nogle filer overhovedet, jeg kan heller ikke føre stemmesamtaler med andre på msn messenger. Nogen der kan hjælpe mig plz. På forhånd tak
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. april 2003 - 14:24 #2
voice skulle også ligge i den range
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. april 2003 - 14:25 #3
Avatar billede subware Nybegynder
30. april 2003 - 15:59 #4
trasfer kan jeg få til at virke men jeg voice gider stadig ikke
Avatar billede langbein Nybegynder
30. april 2003 - 16:38 #5
Voice og MS Messenger kjører ikke via NAT. (For det er det som det dreier seg om ?!)

Forsøkte å forwarde samtlige porter og protokoller til en klient bak NAT router, men det fungerte fremdeles ikke.

(Har ellers hørt rykter om at den nyeste Messenger skulle kunne med voice forbi NAT forbindelse, men mener da at det er den nyeste jeg testet.)

Det finnes imidlertid en meget enkel vei forbi. Yahoo Messenger kjører greit forbi en NAT router.