Avatar billede chris2k Nybegynder
30. april 2003 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Classes og sessions

Hejsa

Jeg tænkte på om det var muligt, at tage en instans af en Class og lave den session persitable. Det vil sige, at du kan gemme denne class i en session variabel..

Jeg skal bruge det forholdsvis hurtigt, så et hurtigt svar vil være at fortrække.

På forhånd tak.
Avatar billede hintzmann Nybegynder
30. april 2003 - 18:07 #1
Det kan ikke lade sig gøre, da VBsvript class'er ikke er rigtigte class'er. De er egentlig kun en samling af data som ligger i hukommelsen her og nu.
Det bedste du kan gøre er at konvertere din class'es instanser om til en komma-string eller et array eller noget tredje. Og så genskabe class'en udfra det.
Avatar billede chris2k Nybegynder
01. maj 2003 - 20:02 #2
Jeg har selv fundet en anden løsning. Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede gliczynski Nybegynder
08. marts 2004 - 15:37 #3
Hvad fandt du ud af chris2k på dit spørgsmål... Det kunne være rart at få svaret på det, i steden for kun at skrive at "Jeg har selv fundet en anden løsning."..!?!?!?!?