Avatar billede don_z Nybegynder
30. april 2003 - 13:44 Der er 4 kommentarer

Hjælp til spil

Hej hej
Jeg har siddet og spillet de samme spil igen og igen og nu begynder de at blive lidt kedelige. Jeg ville gerne hører om der er nogen der kender nogen rigtige gode spil eller en side hvor man kan hente dem. Nogle action spil og nogen med lidt modstand i.

              don_z takker på forhånd
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. april 2003 - 13:47 #1
www.runescape.com ikke action men godt
Avatar billede chalde Seniormester
30. april 2003 - 13:50 #2
http://www.candystand.com/ top underholdning hvis man er mere end én....
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. april 2003 - 13:55 #3
Avatar billede badassguy Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:30 #4