Avatar billede dortel Nybegynder
30. april 2003 - 12:35 Der er 1 kommentar

iNotes kan ikke sende kopieret tekst fra Word?

Er der mon nogen der kan hjælpe med at knække denne nød.
En mailbruger af iNotes prøver at sende en mail til sig selv med en kopieret tekst fra Word.
Når han efterfølgende læser denne nye mail er det kun hans signatur der er blevet sendt.

Når jeg som administrator kigger i hans mailfil, har den sendt denne linie:

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" />

Hvad kan jeg gøre ved det??

/Dortel
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
13. maj 2003 - 14:15 #1
Prøv at får brugeren til at bruge "Indsæt speciel"/"Paste special" og indsætte som ikke-formateret "Tekst".
Mvh. SejlerMikkel.