Avatar billede blochmeister Praktikant
30. april 2003 - 10:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jobsøgning

Hej
Jeg søger m. lys og lygte efter et nyt job.
Jeg har pt. været ansat som IT Konsulent i 1 år og 8 mdr.
Mit område dækker alt, da jeg var ene mand om hele ansvars området, lige fra Firewalls, Webprogrammering Kabling, VPN, Servere, Workstations.
Jobbet er utroligt krævende og jeg har betalt mine lære penge. Jeg er derudover uddannet datamatiker.
Jobs jeg synes ku være spændende: Sikkerhed, support, Netværk og salg.
Jeg håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig, jeg er parat til uddybe alle spørgsmål. Please.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. april 2003 - 10:44 #1
Hvorfor ikke blive selvstændig, så er di din egen chef og bestemmer selv hvad det er du vil. Hvis du gider at slide lidt de første måneder, vil der være et marked for det du kan
Avatar billede blochmeister Praktikant
30. april 2003 - 10:47 #2
Jeg føler stadigvæk, at jeg skal udvikle mig, inden jeg når til det punkt
Avatar billede kourosh Nybegynder
30. april 2003 - 12:00 #3
Dit job lyder meget interessent, kan du send mig en mail og fortaler hvor du arbejder så kan jeg sende en ansøgning til dem når du stopper? Jeg er også datamatiker.  mail@kourosh.dk
Avatar billede blochmeister Praktikant
30. april 2003 - 13:10 #4
Det kan jeg desværre ikke.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. april 2003 - 16:19 #5
Det er kun et spørgsmål om at turde, du vil udvikle dig meget hurtigere som selvstændig og hvis du tror lidt mere på dig selv skal det nok gå, husk "Who dares wins"
Avatar billede ronni112 Nybegynder
02. maj 2003 - 13:22 #6
Hop direkte ud i det, og lav dit eget firma. Og hvis det går galt, har du da lært en masse som du så kan bruge i andre jobsammenhæng....
Avatar billede blochmeister Praktikant
14. maj 2003 - 14:23 #7
Jeg kunne stadigvæk godt bruge noget hjælp, jeg er rimelig desperat
Avatar billede ronni112 Nybegynder
14. maj 2003 - 14:42 #8
Lukketid... Tror desvære ikke du får flere kommentare...
Men som sagt, så ka det jo kun gå galt, hvis du laver dit eget firma...
Og ingen vil grine. For du gjorde jo et forsøg.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
14. maj 2003 - 14:43 #9
Nå jo og forresten. Tro på dig selv. Hvis du har haft det store ansvarsområde du snakker om, så er det jo intet problem at starte sit eget op. Good luck