Avatar billede mobz15 Nybegynder
30. april 2003 - 06:24 Der er 19 kommentarer

banner til Frac.dk

Frac.dk er en ny startet gratis hosting site, derfor vil jeg også prøve at hjælpe den med at få et par banner, håber der er nogen der vil lave et eller flere :D

468 x 60
og i bestemmer helt selv hvad der skal stå på banneret, men husk at se deres side før i begynder http://www.frac.dk
Avatar billede raffar Juniormester
01. maj 2003 - 04:18 #1
Har lavet et par stykker her http://raffar.1go.dk/exp/frac_dk/
Avatar billede habildgaard Nybegynder
01. maj 2003 - 22:14 #2
Jeg har et eksisterende banner liggende. Det er animeret, og reklamerer FINT for frac.dk.........

mail mig hvis du er interesseret:
hac@home3.gvdnet.dk
Avatar billede raffar Juniormester
03. maj 2003 - 01:52 #3
habildgaard > Jeg kan se at du er ny her på Eksperten - Velkommen som bruger samt et godt råd.  Du bør læse reglerne for Eksperten http://www.eksperten.dk/regler.phtml Især Pkt. 2.1.12 & 2.1.13 Hvor det fremgår at ...
Det er ikke tilladt at:
- tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere. Og
- tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Håber at du kan se at dit indlæg ovenfor ikke er i overensstemmelse med disse regler.

Vh
-raffar

PS. Hvis du har et løsningsforslag bør du gøre det tilgængeligt for alle os brugere - og ikke via e-mail kommunikation!
Avatar billede habildgaard Nybegynder
03. maj 2003 - 05:53 #4
det er bare helt ok....................har noteret mig det.......
Avatar billede habildgaard Nybegynder
03. maj 2003 - 05:54 #5
og tænker over løsningen
Avatar billede raffar Juniormester
03. maj 2003 - 13:01 #6
mobz15 > har du set på det der er kommet?
Avatar billede raffar Juniormester
04. maj 2003 - 22:30 #7
mobz15 er deaktiveret som bruger!
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 14:07 #8
hm kan se han ahr brugt dit logo hehe grimt?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 16:25 #9
Tror jeg ikke han har, Snolle?!

Er det ikke Raffar der har brugt det oprindelige?! :)

- Er sådan set lige glad, men tror bare ikke der er nogen der har "hugget" noget *hehe*!

//RaZz (*lol* - Grimt)!
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 16:27 #10
hehe sry :P troede jeg
Avatar billede habildgaard Nybegynder
06. maj 2003 - 17:40 #11
Hugget???? Det jeg forsøgte at henvise til inden jeg blev anklaget for reklame, stammer fra stedet selv, og er stillet til rådighed fordi jeg ønskede at fremhæve stedet som noget positivt, mange brugere kunne få glæde af...............
Avatar billede raffar Juniormester
06. maj 2003 - 20:50 #12
Synes ikke logoet er grimt! Og nej. det er ikke mig der har lavet det.
Jeg synes også at stedet er positivt.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. maj 2003 - 00:00 #13
Avatar billede raffar Juniormester
14. maj 2003 - 14:56 #14
Som sagt tidligere - Kontoen hos mobz15 er ikke aktiv længere!
mobz15 er deaktiveret som bruger!
Avatar billede miss-g Seniormester
14. maj 2003 - 15:10 #15
ØV?! Det havde jeg ikke lige set. Min fejl....
Avatar billede raffar Juniormester
14. maj 2003 - 23:07 #16
Ja irriterende. co-admins durde lukke disse spørgsmål.
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
15. maj 2003 - 20:25 #17
Jeg ejer o driver Frac.dk og har derfor oprettet dette spm.
http://www.eksperten.dk/spm/353130
Jeg syntes miss-g har lavet nogle rigtig flotte bannere som jeg gerne så brugt fornuftigt.

Vil dog lige siges at Frac.dk logiet IKKE er taget fra de bannere som tidligere var oppe. Det var der en som satte et Q? ved.
Avatar billede raffar Juniormester
15. maj 2003 - 20:48 #18
Ok fair ...  Ked af at du dog ikke kunne bruge min..
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 23:41 #19
Raffer>> Jeg syntes ikke dine bannere fortalte så meget om indholdet, så derfor :-)