Avatar billede mfogh Nybegynder
30. april 2003 - 01:00 Der er 3 kommentarer

support for bounding

Jeg har 3 TDC adsl linier med hver deres faste ip. Jeg vil gerne have boundet disse, så en forbindelse kan sende pakker ud af alle 3 linier. Altså ikke så ny oprettede forbindelser bliver routet til den linie med mindst belastning. En forbindelse skulle gerne kunne downloade med 3x2Mbit. Ikke som det er nu med 2Mbit.

Mit spg er om der nogle der ved om TDC kan supporte dette??
Avatar billede riversen Nybegynder
30. april 2003 - 06:59 #1
ring ti TDC. Hvis ikke det er muligt er det sikkert andre muligheder, som måske også er bedre.
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
30. april 2003 - 08:37 #2
Det tror jeg ikke at TDC vil/kan levere, de kan 'bundle' faste 2 Mbit/s forbindelser men jeg har aldrig hørt det gjort med ADSL-er. Jeg ved der findes en box (en UNIX med en masse netkort) som kan gøre det du beder om, men den er dyr.
Køb en FWA forbindelse istedet. www.broadcom.dk Det er dyrere, men det er en bedre løsning end at bundle flere asymmetriske forbindelser.