Avatar billede eaglex Nybegynder
29. april 2003 - 23:09 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Grafiker / Programmør søges

Til en ny boligportal på nettet søges programmør samt grafiker til udarbejdelse heraf.

For at komme i betragtning til opgaven skal du kunne arbejde med følgende:

PHP
mySQL
JavaScript

Hvad angår det grafiske skal du have et godt flair for grafik samt redigering og sammensætning heraf.

Arbejdet vil være lønnet på projektbasis, hvilket vil gøre det til en fordelagtig opgave for en eventuel studerende.

Du skal se frem til at overholde milestones hele opgaven igennem.

Hvis du opfylder vores krav, og udfører opgaven tilfredsstilende vil der være mulighe for yderligere opgaver i løbet af året, hvor mange af opgaverne er ti udarbejdning sommeren over.

Du skal være forberedt på at blive underlagt tavshedspligt både før, under og efter projekterne.

Skulle du have den rette profil, er du velkommen til at sende en mail til kl@digicrawl.dk.

Vi ser frem til at henvise til eventuelle referencer i din mail.
Avatar billede smooth Nybegynder
29. april 2003 - 23:18 #1
Hvordan vil arbejdet være ?? Skal man arbejde hjemmefra eller hvad ?
Avatar billede eaglex Nybegynder
29. april 2003 - 23:22 #2
Det vil primært være hjemmearbejde. Men der vil være nogen milestone møder forløbet igennem.

//Kristian
Avatar billede disco_keld Nybegynder
29. april 2003 - 23:43 #3
Det er ellers en skam!

Tænk på alle de nye .NET funktionaliteter i går glip, pga i vælger at udvikle jeres system i php!

Hvorfor ikke bare begynde at "spise toppen af kransekagen" med det samme og anvende ASP.NET med VB.NET med en SQL Server som backbone og fyrre op for noget ordentlig e-commerce!

Mvh

DK
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. april 2003 - 23:44 #4
Jeg har været inde på www.digicrawl.dk, og der virker meget useriøst!

/per
Avatar billede eaglex Nybegynder
29. april 2003 - 23:48 #5
disco keld: Du er velkommen med forslag, send en mail med hvad du kan.

hoejrup: Du skal ikke tage højde for DigiCrawl, portalen og DigiCrawl har intet med hinanden af gøre DigiCrawl er pasé.

Portalen kommer til at køre selvstændigt i eget firma.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
30. april 2003 - 00:05 #6
JavaScripts har jeg aldrig pillet ved, men du må gerne tage mig i betragtning.

Mikkel Rostved
admin@rostved.net

Læs evt. lidt om mig på http://rostved.net
Avatar billede phylox2 Nybegynder
30. april 2003 - 00:21 #7
Hvis du er interesseret i at få en professionel virksomhed til at assistere med opgaven, så kontakt mig venligst - www.anoa.dk - jt@anoa.dk
Avatar billede peturkirke Novice
30. april 2003 - 00:46 #8
undskyld jeg blander mig, men det er ikke så meget et spørgsmål om man bruger asp.net eller php. Begge to er udmærkede værktøjer. Men dog: php/linux vinder på sikkerheden. Microsoft har ALT for mange sikkerhedshuller.
Det er mere et spørgsmål om at finde en programmør / designer, der kan sit kram. Eller der mestrer begge dele, og har sans for detaljer o.s.v. osv
Men betales der ellers god løn for dette ?
Avatar billede designtrolden Nybegynder
30. april 2003 - 10:04 #9
Hejsa
det lyder som et spændende projekt, som jeg godt kunne tænke mig at være en del af.
Derfor vil jeg meget gerne hjælpe med kodning af sitet.
Du kan se min egen side på - www.graphicartist.dk

Du kan kontakte mig på mail : johansen_karsten@hotmail.com
Mvh. Karsten Buchwald Johansen
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
30. april 2003 - 12:31 #10
Nu ved jeg ikke hvad størrelse vi snakker her. Men jeg vil da også gerne tilbyde mig som grafikker.

min referance : www.sharkmeat.dk

kontakt Admin@sharkmeat.dk
Avatar billede madd Nybegynder
02. maj 2003 - 11:50 #11
Programmør;

Har erfaring med Javascript samt en stor viden omkring MySQL + PHP under *unix-miljøer.

Se mere på http://pfeiffer.dk

Mattias Pfeiffer
mattias@pfeiffer.dk
http://pfeiffer.dk
Avatar billede eaglex Nybegynder
05. maj 2003 - 23:38 #12
Tak for de mange svar, jeg vil nu gå dem alle igennem, og kontakte de relevante løbende.

Jeg har delt pointene ligeligt mellem dem der har lavet svar, jeg er jo ikke fedtet :)