Avatar billede mutella Nybegynder
29. april 2003 - 22:26 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Partition magic lost & found søges!

Har du ovenstående program liggende, vil jeg blive utroligt taknemmelig hvis du vil sende det til mig.

jeg har ikke kunne finde det nogen steder, og prøver nu her.

kan sendes til bo@klerk.dk , eller ftp

pfh. Bo.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. april 2003 - 22:39 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
29. april 2003 - 23:17 #2
Lost&Found har ikke kunnet downloades fra PowerQuest siden 26-10-2001 iflg. denne info på comon.dk http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=9470

og er heller ikke mere på deres site. (mest til fromsej)  :)
Avatar billede fromsej Praktikant
29. april 2003 - 23:33 #3
OK.
Avatar billede skaw Nybegynder
30. april 2003 - 00:21 #4
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm
dette skulle være et gratis program prøv om det kan bruges havde fundet et
siste år på en dansk søgemaskine men har mistet det det kunne gendanne
fra floppy harddisk memorycart men søg og du skal finde
Avatar billede mutella Nybegynder
30. april 2003 - 17:23 #5
hm jeg fandt programmet, men da jeg lavede de tre disketter som man skal, starter jeg op på disk 1, men den brokker sig over at "Ibmdos.com" ikke kunne indlæses, og kan derfor ikke komme igang.
andre der har haft dette problem?
Avatar billede dustie Mester
30. april 2003 - 17:26 #6
Har du prøvet med en anden diskette?
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2003 - 17:27 #7
Det er dig med den "underlige" HD, ikke?
Prøv at hente programmet Getdataback. http://www.runtime.org/
Du kan læse lidt her: http://www.eksperten.dk/spm/346650
Avatar billede mutella Nybegynder
30. april 2003 - 17:35 #8
jo, det er nok mig :)
tak, kikker jeg lige på.
Avatar billede halifax Nybegynder
01. maj 2003 - 13:43 #9
Har fundet ud af at Lost&Found kan hentes her
www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/

I højre side er to ikoner. Det øverste er til at hente programmet v. 1.06, og det nederste (Serial) er til at hente koden.
Avatar billede mutella Nybegynder
02. maj 2003 - 17:13 #10
phew.. nu har jeg efterhånden fået det meste tilbage :)

jeg brugte dog programmet getdataback, så hvis du, fromsei, smider et svar får du nogle point.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. maj 2003 - 18:51 #11
Det gør jeg så.*S*
Avatar billede halifax Nybegynder
02. maj 2003 - 20:42 #12
Fint nok, mutella. GetDataBack har jeg læst om og henvist til flere gange her på E.dk.
Men sig mig: gjorde du det med en trail version (har ikke selv prøvet, eller haft behov, heldigvis), eller har du hentet programemt og registreret (købt) det? Det koster trods alt en slat kroner?
For andre tilfældes skyld, er det ret interressant, st du lige giver lidt info, om hvordan du benyttede programmet. Registreret eller ej?
Avatar billede halifax Nybegynder
02. maj 2003 - 20:47 #13
Iøvrigt var dit spørgsmål om bl. a. Lost&Found, som jeg fandt et link til. Duede det ikke?
Eller burde du havde stillet dit spørgsmål på en  anden måde. Mener bare, du fik et svar, på det du spurgte om.
Never mind, giv lidt info om dit brug af GetDataBack.
Avatar billede mutella Nybegynder
02. maj 2003 - 21:46 #14
det har du ret i hali, også derfor jeg havde tænkt mig at dele points'ne mellem jer :)

Trial versionen af getdataback virker præcist som den registrerede version, enestre problem er at man skal registrere for at genne sine data.

man kan derfor hente trial versionen, se om sine data ligger der, og så købe (ganske smart).

jeg vil bestemt mene at pengene er givet godt ud, hvis det er nogle data der virkeligt betyder noget, men ja, det er ret mange penge.
Avatar billede mutella Nybegynder
02. maj 2003 - 21:48 #15
jeg havde forresten prøvet lost & found, men den lavede en mærkelig fejlmeddelelse når jeg prøvede at boote fra den, så jeg måtte finde noget andet.

har også prøvet PcInspector, men det virker hat, og så tager det en evighed at for den at søge harddisken igennem (ca 12 timer på en 80gb) dette klarede getdataback forresten på godt og vel 20 minutter.