Avatar billede taste Nybegynder
29. april 2003 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

programering af winamp

er der en der kan lave det sådan at jeg kan binde en hot key på mit tastetur til at den tager den næste sang i winamp ?
det jeg bruger nu er hvor den åbner en playlist igen men det er ikke smart da jeg har flere play lists..
jeg undskylder meget for at have lagt tråden forkert
Avatar billede justme Nybegynder
29. april 2003 - 20:38 #1
I mangel på bedre viden hos mig, tror jeg du vil få nogle
bedre svar, ved at stille spørgsmålet i "Programmering", but
who knows?
Avatar billede taste Nybegynder
29. april 2003 - 21:34 #2
jeg aner det ikke... winamp er vel et program.. :o/
Avatar billede alleykat Nybegynder
01. maj 2003 - 07:18 #3
Default i WinAmp (når vinduet er aktivt) er hhv. Z og B for forrige og næste nr.

For 'rigtige' hotkeys, brug et af disse Nullsoft Winamp komponenter:
http://www.winamp.com/components3/detail.jhtml?componentId=125680
http://www.winamp.com/components3/detail.jhtml?componentId=118998