Avatar billede gorell Nybegynder
29. april 2003 - 20:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Scanner problem

Hej allesammen

Jeg har fået et problem med min scanner og det er ved at drive mig til vanvid. problemet er når jeg vil scanne noget, jeg bruger adobe photoshop og har en scanner af typen "vuego brisa 620S" jeg mener at det er acer der laver den, den kører på scsikort som var med til fra acard.. problemet er at når jeg i adobe photoshop beder den om at importere fra scanner, starter den også scannerprogrammet godt nok op. Den starter med at sige "findig scanner" men efter det lukker den programmet ned af sig selv uden at sige noget som helst.... underligt
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
29. april 2003 - 20:09 #1
prøv at geninstallere dit scanner program.
Avatar billede gorell Nybegynder
29. april 2003 - 20:10 #2
har jeg gjort mange gange virker stadig ikke
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
29. april 2003 - 20:13 #3
bruger du andre scsi enheder på scsikortet???
Avatar billede gorell Nybegynder
29. april 2003 - 21:08 #4
Nej det gør jeg ikke, kortet er kun til scanneren
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. april 2003 - 22:15 #5
du skal snarere installere Photoshop igen, hos mig virker det fint.
Avatar billede gorell Nybegynder
30. april 2003 - 14:09 #6
retaxes <--- har du den samme scanner??
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. april 2003 - 15:20 #7
nej, min er en HP G55 med USB.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. april 2003 - 15:21 #8
har du set i kontrolpanelet om der er et Icon for Skanner & kamera, og tjek om du har Twain drivere.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. august 2003 - 10:16 #9
hvad har du fundet ud af?
Avatar billede gorell Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:32 #10
naa smed lortet ud :D