Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

køb af tv i tyskland

Er der nogen problemer ved at købe tv i Tyskland ud over brugsanvisningen og softwaren er på tysk (menu på skærmen)?
Avatar billede izemate Nybegynder
29. april 2003 - 19:02 #1
Ja du skal til tyskland igen hvis det går istykker.. alså hvis du har garanti på det !!
<\\izemate
Avatar billede karl_heinz Nybegynder
29. april 2003 - 19:05 #2
Fjernbetjeningen er også på tysk. På de store mærker kan der godt forelægge garantier, der dækker i hele Europa
Avatar billede ms20 Nybegynder
29. april 2003 - 19:07 #3
http://www.shopman.dk/ læs mere her....
hvilket tv vil du ha?
Avatar billede ms20 Nybegynder
29. april 2003 - 19:07 #4
:)
Avatar billede getto32 Nybegynder
29. april 2003 - 19:27 #5
Jeg købte et Sony 28" Trinitron i et supermarket "Real" i Flensburg for 2 år siden. Det har virket perfekt og fjernbetjeningen har ingen ord på, kun symboler(altså ingen pølsetysk der) Desuden har alle moderne fjernsyn masser af "On screen" sprog at vælge imellem, engelsk såvel som dansk.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:28 #6
ok - så er der bare om man vil have det og spare 2.000

Så længe de film man ser ikke er synkroniseret går det vel nok ;-)

@ms20
Jeg tror hellere jeg vil bestille den selv og spare 1.000-1.500 :)
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:30 #7
hov, jeg lukkede vist for tidligt.

@Getto - lækker info - tak for det.
vil du også have point for så kan jeg åbne et nyt spm - eller er det ligemeget?