Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 17:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gothic banner/logo(1004x100)

jeg har brug for et banner/top logo i størelsen 1004x100

der skal bare være ort bavgrund!

og så tænkte jeg på om i kunne klippe figurne ud af dette billede:

http://www.rocktoons.com/marilyn.manson/marilyn.manson.jpg

og sætte ind? ved godt det overskrider de 1004x100 men det gær ikke noget! så bare lad det stikke ud! bare selve banneret går ud fra hovedet af! og der skal bare stå Gothic der på med en passende farve og skrift typpe!!!

så er resten son set op til fantasien!
Avatar billede splatpack Nybegynder
29. april 2003 - 18:01 #1
Hvis du har fået lov af rocktoons eller af Tyler Martin så vil jeg da gerne klippe figuren ud og bruge den til et banner til dig.
Avatar billede e-man Nybegynder
29. april 2003 - 18:08 #2
Hvis du lægger mærke til copyrights vil du se at du faktisk ikke må bruge billedet, med mindre du har fået lov af den retmæssige ejer! Og før du får det, kan folk som splatpack ikke gå igang!
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 18:11 #3
det bliver ikke lagt online! skal kun bruge det til privat brug! så tror ikke der skulle ske noget!
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2003 - 18:33 #4
Jeg har lavet et forslag, men kan ikke uploade det på grund af copyright. kan du ikke droppe en e-mail adresse, så sender jeg (og andre til denne)
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 18:40 #5
men nu har jeg sendt en mail til ham(med mit dårlige engelsk!)
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 18:46 #6
nibze@ofir.dk
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 18:51 #7
kan du bytte det så manson står i den anden side??? og måske fylde et eller andet andet på??? så der kommer lidt mere fyld på!
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2003 - 18:53 #8
Det kan du tro, kommer snarest
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 19:08 #9
æder lige!
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 19:19 #10
back
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 19:20 #11
okay.. du får point! der er bare lige det problem at det skal vises offentligt for jeg må give dig pointene!
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2003 - 19:26 #12
Det behøves vel egentligt ikke, bare du kan bruge resultater er det vel godt nok. Jeg foreslår at du sender resultatet til webmateren fra rocktoons, det kan jo sagtens være at du får lov tov til at bruge det, e.v.t. mod et link til hans side
Avatar billede nibze Nybegynder
29. april 2003 - 19:28 #13
reglerne siger at det skal vises! hmm.. har mailtet til ham der har tegnet det! nu får vi se hvad han svare igen!