Avatar billede plentyotoole Nybegynder
29. april 2003 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotmail!!

Hey...

Jeg har for nyligt fået et problem, når jeg skal logge mig ind på min hotmail adresse. For så siger hotmail dette:

Your Web browser options are currently set to disable cookies. To use .NET Passport, you must enable cookies.

.NET Passport stores cookies (small text files) on your computer that let you sign in to .NET Passport participating sites. For information about how to enable cookies, see the online help for your Web browser.

Hvad skal jeg gøre???
Avatar billede the-webghost Nybegynder
29. april 2003 - 17:27 #1
Du må have slået Cookies fra et eller andet sted....det står der =)
Avatar billede postndk Nybegynder
29. april 2003 - 17:27 #2
Tools > Internet Options -> Privacy -> Settings

Sæt den til eks.vis Medium eller derunder, så skulle det gerne virke.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. april 2003 - 17:31 #4
Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> standardniveau -> mellem
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2003 - 17:34 #5
Funktioner -> Internetindstillinger -> beskyttelse af personlige oplysninger -> sæt den til mellem ->
Eller prøv Funktioner -> Internetindstillinger -> beskyttelse af personlige oplysninger -> rediger -> skriv www.hotmail.com -> tryk tillad
Avatar billede plentyotoole Nybegynder
30. april 2003 - 22:31 #6
Nu har jeg fundet problemet.. Det var fordi jeg kom til at lukke et program (winnet.exe) ned. Dette plejer ellers kun at gøre computeren hurtigere, men åbenbart ikke mere.