Avatar billede nette Nybegynder
22. november 2000 - 14:00 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Vudering

Vudering ønskes af denne side

http://horsesite.adsl.dk

Design - brugervenlighed

MVH
Annette
Avatar billede cob Nybegynder
22. november 2000 - 14:09 #1
Bortset fra den frygtelige logo-tingest med hakkede kanter i toppen - så ser det da fint ud...
Savner måske et farveskift på links - altså en mouseover ting... Det er altid rart at man kan se hvad der kan trykkes på....
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 14:11 #2
Dit øverste sponsor-link virker ikke.
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
22. november 2000 - 14:12 #3
Ok! Det ser ganske fint ud!

Siden er godt bygget op med menupunkterne i \'kasser\'. Rigtig fin opbygning af menuerne!
Siden er meget \'seriøs\' uden billeder eller sjov som sådan, men det er jo ikke nødvendigvis et minus. Jeg går det indtryk at det er en seriøs side!

Det eneste jeg lige vil sætte en finder på er den blå skrift. Den er for lys til min smag. Jeg skal anstrenge mig meget for at læse det, og da der er meget tekst på siden, skal jeg anstrenge mig meget!

Ellers... Godt arbejde!

Word!!!
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
22. november 2000 - 14:13 #4
Angående Cob\'s kommentar, så ville det ikke skade med lidt understregning eller et eller andet når man kører musen over linkene!

Det kan nemt laves. Kig evt. på http://dobf.saftig.dk Jeg mener der er et style-sheet der, du kan rippe lidt fra!
Avatar billede cob Nybegynder
22. november 2000 - 14:15 #5
Evt. en mørk blå - i mouseover farve... - eller modsat... altså mørkeblå links og lyse ved mouseover...
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2000 - 14:51 #6
Hej nette det første som møder mig når jeg klikker ind på di side er : Fejl der opstod en fejl under kørslen.Vil du søge efter fejlen?

Linje 21:
Fejl: Adgang nægtet

<Ikke så heldig en start>

Eller ser siden ud til at have en masse godt indhold omkrig et stort kæledyr. Men hvad er nu det. Igen en SMS sender uden antal brugte tegn. Ikke smart for dem der laver lange beskeder. En startside som falder godt i tråd med multistartside projektet.

Under menu kan jeg se der mangler et par link Gode råd fodring og Gode råd om hovpleje. Kalenderen kan ikke findes?,

Praktiske ting og sager
Sms er nævnt
Send et virtuelt postkort findes ikke
Anbefal denne side til dine venner
www.horsesite.dk´s nyhedsbrev

Så på nuværende tidspunkt vil jeg nok sige, det kniber lidt med brugervenligheden, men noget tyder dog på den bliver god, når først du er færdig.

Karakter 9 @ 13

Avatar billede shaky Nybegynder
30. november 2000 - 14:03 #7
I IE 5.5 er der fejl på siden, jeg ved ikke hvilken fejl det er.

Karakter 7 @ 13

en anden ting du må godt sætte nogle billeder på siden

de farver du har valgt til bruger i loggen, skift fem ud, der er folk der ikke kan se rødt/grønt (farveblinde)
Avatar billede cob Nybegynder
30. november 2000 - 14:15 #8
Det har hjulpet meget efter at du har fået farveskift på linkene - men du burde nu også gøre noget med grafikken med \"www.horsesite.dk...\" Teksten skal have en gang anti-alising... Så kanterne ikke er så takket....
Avatar billede nette Nybegynder
30. november 2000 - 19:24 #9
Tak for jeres vudering, jeg vender tilbage når jeg er nået videre.