Avatar billede ryokan Nybegynder
29. april 2003 - 16:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows kan ikke finde min HD

Hejsa

Jeg har fornyeligt købt en 120 GB Deskstar 120 GX
nu har jeg så bare det problem at windows xp pro ikke kan finde den når mit system startes op.
Biosen på mit motherboard et Asus A7V kan ellers godt.

Jeg har hørt at størelsen kan havde någet at sige men har i den forbindelse prøvet den speciele 32 GB mode der er på disken; dog uden resultat.

Har også prøvet samlige jumperindstillinger, no cigar.

ryokan
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. april 2003 - 16:32 #1
Denne computer -> administrer -> lager -> diskhåndtering -> højreklik på den ledige plads og vælge opret, så kommer der en guide, husk at vælge den skal formatere også
Avatar billede gaffemis Nybegynder
30. april 2003 - 13:31 #2
finder din bios harddisken`?
hvis ikke har asus sikkert en bios opdate.....
sidder dit ATA-kabel rigtigt?
Avatar billede ryokan Nybegynder
30. april 2003 - 19:10 #3
Mine nye disk som jeg fik idag kunne godt genkendes af biosen og windows xp pro (efter at jeg fulgte geforce3s eksempel)
Bravo!