Avatar billede chrisb Nybegynder
29. april 2003 - 14:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger en programmør..

Jeg har en lidt spændende opgave.
Det drejer sig om et stykke software der skal modtage nogle data fra seriel porten og sende nogle komandoer vidre til et andet stykke software.
Jeg har alt dokumentation også til forskellige sprog.
Så i korte træk er det
RS232 interface -> dit software -> styresoftware.

Lad mig høre fra jer ASAP..
Avatar billede dk_akj Nybegynder
29. april 2003 - 15:38 #1
Hvilken platform ??

Kontakt mig evt. på dk_akj@hotmail.com

//akj
Avatar billede r*nger Nybegynder
29. april 2003 - 15:51 #2
Lyder spændende ..

Jeg har rodet lidt med lignende ting i C og Java.

Kontakt mig på martin@biplane.dk (email eller MSN Messenger)

VH Martin Seebach
Avatar billede signout Nybegynder
29. april 2003 - 17:33 #3
Det skulle jo være simpelt nok at lave. Hvilken platform skal det køre på, og hvilket sprog havde du tænkt det skulle laves i?
Avatar billede kebab Nybegynder
29. april 2003 - 17:41 #4
Har lavet nogle opgaver med RS232 f.eks. realtids fingermåling af hjertefunktioner og puls gennem hjemmelavet board med RS232.

Du kan kontakte mig på per_sonnichsen@adslhome.dk
Avatar billede chrisb Nybegynder
29. april 2003 - 18:08 #5
Jeg er lige glad med sproget, og platformen er Windows (xp)
Jeg har kode eks, til at skrive til det program jeg har i Delphi.
Og det kode eks på ´RS232 modtagelse fra det hardware der skal bruges..
Avatar billede phylox2 Nybegynder
29. april 2003 - 18:18 #6
Er det en betalt opgave?

Netop den type af opgaver er lige hvad www.anoa.dk er specialister i. Har tidligere lavet systemer som arbejder sammen med alarmanlæg og dermed sender signaler videre til software. Stor erfaring - kontakt mig via jt@anoa.dk, hvis det skulle have interesse?
Avatar billede chrisb Nybegynder
15. maj 2003 - 22:59 #7
Projectet er lagt på is.. da der kommer en DLL fil senere på året, så det bliver lidt nemmere at laver det ønskede software...

Spg - lukket
Avatar billede chrisb Nybegynder
15. maj 2003 - 23:00 #8
lukket