Avatar billede wiborg Nybegynder
29. april 2003 - 14:05 Der er 7 kommentarer

Flere ikoner i samme kolonne

Jeg har en kolonne i et view, hvor jeg gerne vil have vist to forskellige værdier som ikoner. Med det ene, går det fint-fint, men det kniber mere med den anden.
Pt. ser koden sådan ud:
@If(Ansvarlig = "";84;83) men jeg vil gerne have tilføjet flg.:
@If(@IsResponseDoc = "";0;123)
Nogen gode ideer ???
Avatar billede yeager Nybegynder
29. april 2003 - 14:23 #1
Det kan godt være at jeg ikke helt forstår dit spørgsmål, men kan du ikke lave to kolonner ved siden af hinanden?
Jeg tror ikke at du kan sætte to icons i samme kolonne - notes vil jo se parameteret som en list ( 83:123 ) Det vil den ikke kunne forstå.
MvH
Avatar billede wiborg Nybegynder
29. april 2003 - 15:17 #2
Jeg har prøvet at lave to kolonner, men selv med forskellig kode i de to kolonner, vises samme ikon... Jeg har også prøvet at sætte flere parametre ind i if-sætningen, men uden resultat...
Avatar billede jogii Nybegynder
29. april 2003 - 16:20 #3
Så er det fordi kolonnerne har den samme "programmatiske nøgle". Du har sikkert kopieret den ene kolonne fra den anden.

Gå ind i kolonnens egenskaber, sidste faneblad, der angives kolonnens "programmæssige navn". Slet værdien (den hedder noget i stil med $xxx) og Designeren beregner fluks et nyt navn.

Nu burde den anden kolonne vise sine egne værdier.

Notes6 siges at kunne vise flere ikoner i samme kolonne, men jeg har ikke prøvet.
//Jörg
Avatar billede wiborg Nybegynder
29. april 2003 - 16:37 #4
Det var lige det der skulle til - simpel tanketorsk fra min side, men nogen gange stirrer man sig blind på problemet... Tak for hjælpen !
Avatar billede wiborg Nybegynder
29. april 2003 - 16:38 #5
Ovenstående er til Jörg...
Avatar billede wiborg Nybegynder
29. april 2003 - 16:40 #6
Hvordan dælen får jeg afleveret point til ham ???
Avatar billede jogii Nybegynder
29. april 2003 - 21:08 #7
Så må jeg jo hellere svare dig !