Avatar billede cyberstar Nybegynder
21. august 1999 - 18:53 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

PASSWORD

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan sætte password på mine filer så min bror ikke kan komme ind i dem.
(Jeg har WINDOWS 98).
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. august 1999 - 18:55 #1
Så længe de ligger på din lokale HD kan du ikke beskytte dem uden at kryptere dem
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 1999 - 19:19 #2
Du kan godt få programmer til at spærre mapper på din harddisk, så folk uden kode ikke kan bruge dem...

Prøv evt. programmet Magic Folders, som kan hentes fra http://www.pc-magic.com/.

Flere programmer så dette og til normal kryptering kan du finde hos download.com på denne adresse: http://www.download.com/pc/list/0,339,0-d-78-99-d-1,00.html?st.dl.cat78.subs.sub99
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. august 1999 - 19:23 #3
goulduck, så kan man gå ud i dos og se det alligevel, medmindre den krypterer filerne
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 1999 - 19:34 #4
pc-magic's ny version hedder Encrypted Magic Folders... navnet siger det hele :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. august 1999 - 20:04 #5
ok, så kan man godt, men man skal huske på at det bliver meget langsommere at arbejde med, når det er krypteret... jeg ville anbefale at proppe dine filer ud på en CD og så gemme den væk!
Avatar billede pheopes Nybegynder
22. august 1999 - 02:43 #6
Der findes et program, jeg mener at det hedder "shredder", det er shareware og kan nok fås på shareware.com eller tucows.dk
Prøv....
Avatar billede pheopes Nybegynder
22. august 1999 - 02:45 #7
Forresten kan du få programmet i et blad der hedder Komputer for alle, selve bladet er noget l*rt(min personlige mening), men programmet er at hente der....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. august 1999 - 04:35 #8
komputer er sgu næsten værre end slet ingen information...
Avatar billede Dan Nim Seniormester
22. august 1999 - 06:38 #9
helt enig....(synes bare at jeg skulle blande mig efter en tur i byen *SS*)
Avatar billede tomaten Nybegynder
24. september 1999 - 09:52 #10
Du kan finde krypteringsprogrammer !!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 1999 - 21:31 #11
Kan du bruge mit svar (kommentar) til noget?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 22:53 #12
cyberstar>> kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?