Avatar billede lasse-las Nybegynder
29. april 2003 - 13:39 Der er 7 kommentarer

Min PC minimere mange af min spil.

Min pc minmere nogle af mine spil når jeg går ind i dem. Og når prøver at få dem op igen så minimere den dem bare igen.

Det har ingen betydning om mine spil er originale eller brændte. Den gør det alligevel.

Jeg har prøvet at opdatere driver til mit grafik kort og opdatere DirectX. Men det hjælper ikke.
(Lige et lille spørgsmål: Jeg har også lidt svært ved at finde DirectX opdateringer på Windows hjemmeside. Jeg ved ikke om der er noget specialt link eller side?)

Mit spørgsmål et så om der er noget jeg kan gøre for at forhindre der, så jeg kan kommer til spille mine spil igen?

Her er min PC's symstem info:
Styre system - Windows XP home Edition
CPU - AMD Athlon 1,1 GHz
Ram - 256 DDR
DirectX Version - 9.0

MVH Lasse
Avatar billede 1nsane Nybegynder
29. april 2003 - 13:42 #1
hmmmm brændte spil er det ikke ulovligt ?
Avatar billede 1nsane Nybegynder
29. april 2003 - 13:43 #2
jeg tror det er dint windows der gør sådan noget, hvis du ikke har opdateret det så gør det ellers tror jeg ikke du kan gøre noget.
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
29. april 2003 - 13:43 #3
Nej
Avatar billede 1nsane Nybegynder
29. april 2003 - 15:03 #4
Avatar billede 1nsane Nybegynder
29. april 2003 - 15:03 #5
Avatar billede robotten Praktikant
29. april 2003 - 15:42 #6
Du kan fåå fat i den nyeste DirectX via windows update. Tag derudover også lige de andre vigtige odateringer med på vejen.
Avatar billede robotten Praktikant
01. maj 2003 - 13:37 #7
?