Avatar billede bsk Nybegynder
29. april 2003 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genvej til spil på cdrom for flere brugere i XP

Hej.

Er der nogle der ved, hvordan man opretter en genvej til et spil, hvor cdrommen skal være i cd-drevet, for at spillet skal kunne afspilles?

Selv om spillet installeres i C:\Documents & settings\ All users\ Menuen Start\ programmer, så oprettes der ikke en genvej på de forskellige brugers skrivebord.

Hvis nogle ved hvordan dette problem løses, bliver jeg enormt glad.

MVH
BSK
Avatar billede somaliomar Praktikant
29. april 2003 - 13:16 #1
Har samme problem...
Avatar billede snaptil Nybegynder
29. april 2003 - 13:17 #2
marker spillet på  dit d-drev, eller hvilket drev der nu er dit diskittedrev,  højreklik opret genvej..
Avatar billede jensendk Nybegynder
29. april 2003 - 13:18 #3
Du skal kopieer shortcuttet over i c:\document and settings\all users\desktop :-)
Avatar billede donwang Nybegynder
29. april 2003 - 13:18 #4
Hvis du højre klikker på genvejen og vælger enskaber, så kan du da lave om på destinationen!?!