Avatar billede snaptil Nybegynder
29. april 2003 - 12:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

god løsning til behandling af spørgeskemaer

jeg er ved at skrive en ba i økonomi, i forbindelse med dette har jeg lavet en spørge skema undersøgelse. men det er så lang tid siden jeg har gennemtærsket statestik. så jeg skal bruge et godt program til at kunne indsætte dataene i, samt give mig mogle ideer til at lave klynge analyser mv...
helst et share ware program eller lignende..
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. april 2003 - 13:07 #1
Hvis du går på en handelshøjskole eller et universitet, kan du muligvis låne et program i IT-afdelingen. Det er i hvert fald muligt at låne nogle programmer i IT afdeligen på Handelshøjskolen i Århus...

/J
Avatar billede jake_2 Nybegynder
05. maj 2003 - 16:33 #2
Hvis du skal lave clusteranalyse bør du bruge SAS. Som er gratis på de fleste videregående uddannelse.
proc cluster... osv.
Avatar billede snaptil Nybegynder
13. maj 2003 - 21:21 #3
kender godt sas og pc give... er bare så lang tid siden jeg havde brugt det så søgte et nemmere program at gå til.. men tak for forslagene