Avatar billede kbsorensen Nybegynder
22. november 2000 - 12:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

winroute og FTP server

Er der nogen der har erfaringer med opsætningen af winroute + en FTP server ?
Findes der et bedre program end winroute, der samtidigt kan køre sammen med en FTP server ?
Avatar billede buck Nybegynder
22. november 2000 - 15:57 #1
Hvis du ikke har mod på at kaste dig ud i Linux verdenens glimrende løsninger, kan jeg anbefale
WinGate fra Deerfield (www.wingate.com) som jeg brugte inden jeg kastede mig over Linux...
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
22. november 2000 - 16:11 #2
Jeg har da også mod på linux, jeg har aldrig installeret en FTP server, kun en Apache webserver og lidt redhat i forskellige versioner.
Hvis en linux løsning er bedre, vil jeg da klart foretrække den, så hvis du kan anvise/anbefale noget linux er det også ok.
Avatar billede buck Nybegynder
22. november 2000 - 16:33 #3
Jeg har selv kastet mig over Suse Linux med gode resultater. Den var osse tilpas nem at gå til for en Linux newbie som mig...
FTP Server har jeg dog ikke prøvet at sætte op i Linux endnu, men andre har anbefalet Suse til mig, så det burde da være en mulighed!
Red Hat skulle vist nok osse komme med en FTP Server!
Avatar billede cyberm Nybegynder
22. november 2000 - 17:54 #4
Hvis det er winroute du søger så har jeg nogle billeder med opsætning af den, og jeg ka nda også hjælpe hvis der skulle blive probs.
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
23. november 2000 - 00:11 #5
Hvis jeg kan få et hint om hvordan \'portmapping\' skal sættes for at tillade FTP traffik ind i computeren vil det være alletiders.
Her tænker jeg på hvilke porte o.s.v
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
24. november 2000 - 10:56 #6
Lukket, jeg fandt selv svaret på opsætningen af winroute + en FTP server.